Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zo vind ik alleen wat specificaties en een budget posten eigenlijk niet genoeg voor een degelijke topic start. Zo mis ik (zoals in het topic al is aangegeven) ook de andere componenten die van toepassing zijn. En alleen even op kieskeurig.nl kijken is natuurlijk niet voldoende inzet, zeker niet met een dergelijk product.
Ik stel voor dat je kijkt naar
De Algemene Voorwaarden en
Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid:
AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waar een goede TS wel aan voldoet en waarom dit topic dus niet verder gaat.
Om dan toch ook nog inhoudelijk te reageren:
Zoals gezegd is Kieskeurig leuk om producten op te sorteren, maar een receiver kopen vanaf een dergelijke site is overigens not done. Beter loop je een echte hifi-winkel in en kijk je daar naar wat de mogelijkheden zijn. Dan kan je meteen luisteren naar het merk receiver en jouw bestaande speakers, want daar kan verschil in zitten. Dat is al één reden waarom we hier niet blind merken en typen receivers neer kunnen gooien.
Overigens zal een receiver met twee maal HDMI out in deze prijsklasse niet snel te vinden zijn. Ik zou dan eerder een receiver met maar één maal HDMI out kiezen en dan een losse HDMI switch nemen. Neem wel een switch en geen splitter, want met die dingen zijn nogal wat problemen met apparaten die het niet of maar deels doen.
Gelieve dus voortaan wat meer inzet te tonen, want een dergelijke topicstart voldoet dus gewoon niet.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.