[Windows 7] Installeren vanaf externe schijf

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 13:44
Hallo,
Ik wil graag windows 7 installeren op mn netbook.
Hier heb je een 4gb usb stick voor nodig, alleen die heb ik momenteel niet voor handen. Wel heb ik een externe hardeschijf van 80gb, alleen hier staat belangrijke data op die er niet af mag!. Is het toch mogelijk deze te gebruiken of moet ik een USB stick regelen?

Mvg. Redmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

iso van de instalatie maken, op je netbook kopieren vanaf externe hdd, vervolgens mounten met bv deamon tools ? ;)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 13:44
Weet je zeker dat dat gaat werken? Ik heb daar zo mijn twijfels over maar als jij zeker weet dat het werkt ga ik het gewoon proberen.
edit: setup is inmiddels bezig, bedankt _/-\o_

Heb het trouwens iets anders gedaan dan jij voorstelde. Heb op mn externe schijf een map aangemaakt: " Windows 7 setup". Daarna heb ik de ISO gemount met deamon tools, en de bestanden van de ISO zo gekopieerd naar k:\Windows 7 Setup\
Dit omdat, na het opnieuw opstarten van windows 7 tijdens de installatie, je niet meer kan mounten, en zo dus niet meer bij de bestande kunt ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Schumaster op 01-10-2009 08:55 ]