Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WUSB54g] Meegeleverde software werkt niet onder Vista? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een Linksys Wusb54g maar deze heb ik gekocht met software voor xp.
Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft met vista en daarop doet deze software het niet.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit moet doen?

mvg,

Kluytje

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Heb je al op de website van Linksys zelf gekeken? :)
url: http://www.linksysbycisco...support/WUSB54GC/download

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik al op gekeken en een .sys bestand kunnen downloaden.. hoe moet ik deze dan installeren? Ik heb hem in C;/WINDOWS/System32/drivers geplaatst.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:37:
daar heb ik al op gekeken en een .sys bestand kunnen downloaden.. hoe moet ik deze dan installeren? Ik heb hem in C;/WINDOWS/System32/drivers geplaatst.
Als je aangeeft welke versie je hebt van de adapter, kan je zo een setup downloaden. Dan hoef je niet te rommelen met .sys-bestanden. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dat is idd iets wat je als topicstarter eigenlijk had moeten vermelden. Sterker nog, zo staat het zelfs op de site van Linksys erbij vermeld zodat je niet per ongeluk je router met de verkeerde firmware flasht. ;)

Wat me overigens wel op een puntje van kritiek aanbrengt in je posts. We verwachten toch wat meer inzet van jou kant uit, kluytje. Wat heb je bijvoorbeeld al gedaan? Waar heb je naar gezocht? Ik zou je dan ook willen adviseren om Het algemeen beleid eens door te lezen, met name over het stukje eigen inzet. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT, overigens :w

Ik pas even je topictitel iets aan, vraagjes zijn de meeste topics hier, en iemand die ooit gaat [search=wusb54g] zal dit topic misschien tegenkomen terwijl het voor hem/haar compleet irrelevant is. ;)

Signature