Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Re-boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn pc reboot willekeurig wanneer hij wil. |:(
Als hij net opsgestart is of pas na een tijdje en iedere keer meerdere malen achter elkaar voor dat je uberhaupt het beginscherm ziet.
Ik heb al een hoop geprobeerd, het is niet de voeding, het is geen driver issue, geen videocard issue, geen OS issue(nieuwe install), geen koeling issue, geen memory issue.(en nog een paar zaken waar ik nu even niet op kan komen)
Tevens krijg ik geen enkele maal een fout melding (uiteraard vakje "pc opnieuw opstarten" uitgevinkt)

Ik heb geen enkel idee wat het nog zou kunnen zijn.
Als iemand ook maar enig idee heeft dan verneem ik dit graag. _/-\o_

Bedankt alvast

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter stap voor stap door te nemen. Wat heb je allemaal al gedaan om het uit te sluiten?

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 19:15

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Ik mis hier enkele belangrijke gegevens:
- Welk OS gebruik je (2000/XP/Vista/Win7)
- Welke pc of welke configuratie gebruik je?

Heb je zelf al in de eventlogs (Configuratiescherm (/Administrative tools)) gekeken?

Hier op GoT is ook wat eigen inspanning nodig...

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
remy007 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:15:
Ik mis hier enkele belangrijke gegevens:
- Welk OS gebruik je (2000/XP/Vista/Win7)
- Welke pc of welke configuratie gebruik je?

Heb je zelf al in de eventlogs (Configuratiescherm (/Administrative tools)) gekeken?

Hier op GoT is ook wat eigen inspanning nodig...
OS XP-Prof SP3 Gegevens komen eraan als ie het zo weer doet.....nu even via laptop van de vrouw.
En eigen inspanning is hier zeker aanwezig want ik ben hier al 2 a 3 weken mee an het klungelen.
ben nu troubleshooter aan het doorlezen of ik iets vergeten ben om te proberen, maar tot nog toe niks vergeten.

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 19:15

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Heb je de mogelijkheid om bijvoorbeeld het geheugen te testen in een ander systeem? Heb zelf in het verleden ook zo'n issue gehad, waar ik later achter kwam dat er één GB strip defect bleek, door te switchen tussen twee pc's kwam ik hierachter.

Eventueel zou je ook de geheugen strips (indien er meerdere in zitten) apart kunnen testen. Ik lees dat je getest hebt (memtest86+?), dit is maar een tip.

[ Voor 3% gewijzigd door remy007 op 01-10-2009 09:24 ]

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris