• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/8239/header1v.gif
Wat is LanZone?
LanZone is een kleine, gezellige LAN Party in Delft. Deze LAN wordt meerdere keren per jaar, soms zelfs maandelijks, gehouden door een kleine crew in buurthuis Buurtraad '75.
Wat korte informatie:
  • Adres: van Beresteynstraat 99, 2614 BV in Delft
  • Capaciteit: 50 personen
  • Tijden: 10:00 tot 22:00
  • Toegangsprijs: €5,-
  • Eten en drinken: te koop aan de bar. Eigen consumpties meenemen is niet toegestaan wegens onze overeenkomst met het buurthuis.
  • Meer info: http://www.lanzone.nl
Ik wil ook komen! Wanneer is de volgende LanZone?
De eerstvolgende LanZone is op:
Zondag 20 december
Inschrijvingen zijn momenteel: Open
Wie ben jij dan eigenlijk? Ik zie helemaal geen Thrackan tussen de crew staan?
Ik ben inderdaad geen crewlid, daarnaast ben ik binnen de LAN wereld beter bekend als [KoF]BioHazard.
[KoF] is een clan vriendengroep die al jaren nauw betrokken is bij LanZone.
De Tweakers onder ons die wel eens op CampZone zijn geweest zijn misschien wel bekend met de naam [KoF]. In ieder geval de T@C leden, waar we al jaren een haat/liefde verhouding mee hebben ;)

Aangezien ik als [KoF]fer ook wel eens wat terug wil doen voor de gezelligheid op LanZone had ik het plan opgevat om te kijken of we door middel van een topic hier op GoT wat meer belangstelling voor de LAN kunnen krijgen.
Wordt dit topic ook een beetje bijgehouden? Ik wil wel weten wanneer de volgende LanZone is en zo.
In principe wordt dit topic bijgehouden zolang ik er aan denk ;) De nieuwste LAN datum en inschrijvingsstatus wordt hier bijgewerkt zodra ik daar beschikking over heb. Mocht het onverhoopt zo zijn dat ik de boel spontaan vergeet kun je je natuurlijk ook registreren op http://www.lanzone.nl. Je krijgt dan automatisch een mailtje wanneer er weer een nieuwe LAN aan dreigt te komen, of als er ander belangrijk nieuws is.
Anders nog iets?
Naast dat we je uiteraard graag eens een keer zien op LanZone niet echt veel denk ik zo!
Mocht je vragen, opmerkingen of andere troep hebben, stel ze gewoon. Ik zal in ieder geval mijn best doen in dit topic info te geven waar nodig. Mocht je hoogstbelangrijke vragen aan de crew hebben, kun je hen natuurlijk zelf ook bereiken. Klik hier voor contact info.

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door vooraf aangevraagde goedkeuring bij de Spielerij crew. Prijs- en zetfouten voorbehouden. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 20-11-2009 16:06 . Reden: Nieuwe landatum ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Misschien nuttig om te vermelden: Toestemming voor dit topic van de GoT Crew? Zo niet, dan gaat je topic best wel snel op slot ;) Zou jammer zijn van zo'n netjes opgezette topicstart ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 14:48

PromoX

Flying solo

McKaamos schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:12:
Misschien nuttig om te vermelden: Toestemming voor dit topic van de GoT Crew?
Daar heeft ie van te voren om gevraagd en gekregen :).

@hieronder: Daar heb je gelijk in. In dit geval is er overigens door ons ook niet aan gedacht om dat te melden in de toestemmingsmail.

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 30-09-2009 23:33 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

PromoX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:14:
[...]

Daar heeft ie van te voren om gevraagd en gekregen :).
Soms wordt het vergeten en het is imho wel handig om het dan ook in de TS te vermelden omdat dat een hoop topicreports en opmerkingen in het topic gaat schelen ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
McKaamos schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:18:
[...]

Soms wordt het vergeten en het is imho wel handig om het dan ook in de TS te vermelden omdat dat een hoop topicreports en opmerkingen in het topic gaat schelen ;)
Even toegevoegd ;) Bedankt voor je bezorgdheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
De volgende LAN is aankomende zondag!

Als je wilt komen, schrijf je zo snel mogelijk in. Dat is voor de crew wel zo fijn, dan kan er rekening met je gehouden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
De afgelopen LAN was enorm gezellig! Veel Call of Duty 4 en Race Driver: GRID gespeeld en natuurlijk enorm veel potjes verloren :)

De komende LanZone gaat plaatsvinden op 15 november! Heb je zin om erbij te zijn, twijfel dan niet en schrijf je in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Dit weekend komt er weer een gezellige LAN aan in Delft! Zorg dat je erbij bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
En weer een leuke LAN achter de rug! Héél veel GRID, een paar minuutjes CoD4 en weer GRID :D

Komende LanZone is een onvervalste kersteditie! op 20 december vindt deze plaats.

Ga nu naar www.lanzone.nl en schrijf je in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
Van Lanzone.nl:
15 november 2009 -- Zeer belangrijke mededeling
Beste leden van Lanzone

Hierbij vragen wij jullie aandacht voor de volgende zeer belangrijke mededeling.

Zoals het jullie ook al was opgevallen lopen de inschrijvingen dramatisch terug en van de inschrijvingen komt ook nog eens een aantal gewoon niet opdagen.
En dat zonder uitschrijven.

Daarbij komt dat het zaaltje wel mooier is geworden maar de bediening niet.
Vroeger konden we een maaltijd kopen en was er de hele dag beheer van de kantine.
Nu kunnen we tosti’s kopen en meer niet, maar eigen eten / drinken mogen we niet meenemen.

Nu hebben ze de prijzen per dagdeel verhoogt en er staat niets tegenover.

Door de dalende inkomsten en stijgende zaalhuur kan Lanzone het hoofd niet meer boven water houden. Ook hebben we een website die betaald moet worden.

Als jullie willen dat wij in 2010 nog Lanparty’s houden zullen we een enorme opkomst moeten krijgen op de laatste Lan van 2009.

Deze is op 20 december.

Bij gelijkblijvende opkomst trekken wij per 1 januari de stekker uit de Lanparty’s op deze locatie en gaan we opzoek naar een andere locatie. Mochten wij die vinden voor een schappelijke prijs en gaan de inschrijvingen dan omhoog dan kunnen wij erover denken weer te beginnen.

LANZONE CREW
Zoals je kan lezen hebben we je hard nodig als bezoeker, dus schrijf je in op http://www.lanzone.nl en kom langs aankomende zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Thrackan schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:45:
Van Lanzone.nl:

[...]

Zoals je kan lezen hebben we je hard nodig als bezoeker, dus schrijf je in op http://www.lanzone.nl en kom langs aankomende zondag!
Kan het niet komen doordat jullie inmiddels bijna elke maand lannen? Ik zie dat in het verleden de lans één keer per half jaar/paar maand waren. Doordat het nu zowat elke maand is slaan mensen denk ik sneller een lan over. ;)

Overigens valt het me op dat alle topics over lans altijd héééél erg rustig zijn. Eigenlijk post er bijna niemand behalve de TS.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
LuPo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:13:
[...]

Kan het niet komen doordat jullie inmiddels bijna elke maand lannen? Ik zie dat in het verleden de lans één keer per half jaar/paar maand waren. Doordat het nu zowat elke maand is slaan mensen denk ik sneller een lan over. ;)

Overigens valt het me op dat alle topics over lans altijd héééél erg rustig zijn. Eigenlijk post er bijna niemand behalve de TS.
Het idee achter Lanzone is altijd al geweest om, indien mogelijk, elke maand een LAN te houden :Y
Dat het een tijdje niet door is gegaan ligt aan onregelmatige werktijden van de crew en een enkele LAN waar domweg te weinig inschrijvingen zijn.

En tsja, de aandacht is niet erg groot, dat had ik ook niet verwacht, maar alle beetjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Thrackan schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:16:
[...]

Het idee achter Lanzone is altijd al geweest om, indien mogelijk, elke maand een LAN te houden :Y
Dat het een tijdje niet door is gegaan ligt aan onregelmatige werktijden van de crew en een enkele LAN waar domweg te weinig inschrijvingen zijn.

En tsja, de aandacht is niet erg groot, dat had ik ook niet verwacht, maar alle beetjes helpen.
Ah oké, ik wist niet dat jullie doel was om elke maand te organiseren. Het is volgens mij ook één hele dag of niet?

Ik hoop in ieder geval dat jullie het hoofd boven water houden. ;)
Misschien helpt deze kick daar nog wel een beetje aan mee. :Y

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Topicstarter
LuPo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:20:
[...]

Ah oké, ik wist niet dat jullie doel was om elke maand te organiseren. Het is volgens mij ook één hele dag of niet?

Ik hoop in ieder geval dat jullie het hoofd boven water houden. ;)
Misschien helpt deze kick daar nog wel een beetje aan mee. :Y
Tsja, de hele LAN scene heeft het moeilijk sinds de invasie van goed breedband internet en internet-connected consoles (PS2, X360, PS3).
Máár, er zijn sowieso al opties aangedragen voor andere locaties, dus in de één of andere vorm zal Lanzone vast wel blijven bestaan :Y
Pagina: 1