![]() |
Wat is LanZone? |
LanZone is een kleine, gezellige LAN Party in Delft. Deze LAN wordt meerdere keren per jaar, soms zelfs maandelijks, gehouden door een kleine crew in buurthuis Buurtraad '75. Wat korte informatie:
|
Ik wil ook komen! Wanneer is de volgende LanZone? |
De eerstvolgende LanZone is op: Zondag 20 december Inschrijvingen zijn momenteel: Open |
Wie ben jij dan eigenlijk? Ik zie helemaal geen Thrackan tussen de crew staan? |
Ik ben inderdaad geen crewlid, daarnaast ben ik binnen de LAN wereld beter bekend als [KoF]BioHazard. [KoF] is een clan vriendengroep die al jaren nauw betrokken is bij LanZone. De Tweakers onder ons die wel eens op CampZone zijn geweest zijn misschien wel bekend met de naam [KoF]. In ieder geval de T@C leden, waar we al jaren een haat/liefde verhouding mee hebben Aangezien ik als [KoF]fer ook wel eens wat terug wil doen voor de gezelligheid op LanZone had ik het plan opgevat om te kijken of we door middel van een topic hier op GoT wat meer belangstelling voor de LAN kunnen krijgen. |
Wordt dit topic ook een beetje bijgehouden? Ik wil wel weten wanneer de volgende LanZone is en zo. |
In principe wordt dit topic bijgehouden zolang ik er aan denk |
Anders nog iets? |
Naast dat we je uiteraard graag eens een keer zien op LanZone niet echt veel denk ik zo! Mocht je vragen, opmerkingen of andere troep hebben, stel ze gewoon. Ik zal in ieder geval mijn best doen in dit topic info te geven waar nodig. Mocht je hoogstbelangrijke vragen aan de crew hebben, kun je hen natuurlijk zelf ook bereiken. Klik hier voor contact info. |
Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door vooraf aangevraagde goedkeuring bij de Spielerij crew. Prijs- en zetfouten voorbehouden. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
[ Voor 3% gewijzigd door Pathogen op 20-11-2009 16:06 . Reden: Nieuwe landatum ]