partition magic error 702 gevolg FAT partitie verdwenen?

Pagina: 1
Acties:

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-02 22:23
Bij het verkleinen van een niet meer gebruikte partitie en het vergroten van een andere kreeg ik op het eind, alle registers ware bijgewerkt de melding fout 702
ik kon wel normaal de bewerking van partition magic afsluiten
-Het gevolg was dat de verkleining gelukt was
-de vergroting maar gedeeltelijk-echter deze partitie was naamloos geworden!??
-de eerste partitie van deze WD schijf had een onzichtbare FAT partitie waar HP een restore op heeft staan, bij mijn computer dus onzichtbaar, maar tot nu toe zichtbaar bij partition magic - nu niet meer - hoezo waarom?
gegoogled en wel iets gevonden, dit gaat vaker fout stelt men http://www.it-netsoc.ie/forum/index.php?topic=4433.0 , zelf heb ik het vaker gedaan zonder problemen.

krijg bij Symantec geen mogelijkheid om by FAQ vanpartition magic te komen, kom in loopje op site.
heb bij WD contact gehad en zij raden aan Data lifeguard diagnostics for windows te draaien for windows te draaien. helaas zie ik op manual dat er geschreven kan gaan worden en dat data corrupt kunnen raken.

Aangezien dit alles niet de kern raakt, graag advies.
ik heb al nieuwe schijf klaar liggen maar wil niet zinloze zaken overpompen, wat te doen??

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

De laatste keer dat ik die fout kreeg was de partitie niet meer op een fatsoenlijke manier te herstellen. Met GetDataBackForNTFS kon ik wel de (veelal naamloze) data terugkrijgen, maar de partitie was onherstelbaar beschadigd.

Let wel, dit is 5+ jaar geleden.

Tegenwoordig gebruik ik eigenlijk alleen nog maar de programma's van Acronis. Partition Magic heeft bij mij voor NTFS nooit foutloos gewerkt en heeft vaak problemen gegeven.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]