Toon posts:

PS3 Neckermann levert een andere versie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb bij neckerman een bestelling gadaan van een ps 3. De volgende dag was die idd. al in huis (heel fijn dacht ik) echter na het open maken van de doos zag ik dat het niet ging om de bestelde ps 3 (80 gb met 2 controllers en 1 spel) maar ze hadden mij het nieuwe model gestuurd de ps 3 (120 gb met 1 controller en GÉÉN spel).Ik dacht kan gebeuren foutje bij het versturen. Na telefonisch contact deelden ze me echter mede dat het betreffende artikel zo als ik hem besteld had niet meer in hun assortiment zat en daarvoor i.d.p hadden ze mij een dan maar die andere ps 3 gestuurd. Na bestelling hebben ze me een e-mail gestuurd met de bevestiging dat het gene wat ik besteld had ook leverbaar was en naar mij toe zou worden verzonden. Wat zijn nu mijn rechten eigenlijk? Zijn hun niet verplicht om mij dat gene te levern wat ik besteld heb? Mvg jeroen.

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
Waarschijnlijk is terugsturen de enigste optie die je hebt, als oplossing. Heb je niet gemaild dat je ook twee controllers en een spel zou krijgen?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Ik zou de slim houden... En vragen of je een spel en controller erbij kan krijgen :D is helemaal win-win

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 09:41
RedHat schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:11:
Ik zou de slim houden... En vragen of je een spel en controller erbij kan krijgen :D is helemaal win-win
Maar het gaat er nu even om wat de TS wil natuurlijk he. ;) Maar inderdaad, als je geen bezwaar hebt tegen een PS3 Slim, dan moet je vragen om een extra controller en spel. Als ze die niet willen leveren, ben ik bang dat je het beter terug kunt sturen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
RedHat schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:11:
Erbij krijgen zal het denk ik niet worden (al is vragen vrij :9), maar persoonlijk zou ik het een gouden middenweg kiezen.

Echter heb je wel recht om te krijgen wat je gevraagd hebt (dus die PS3 Phat) en kun je dus die PS3 Slim terugsturen, ook onder het zichtstermijn voor het kopen op afstand.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT Jeroen/hetbeest78 :)

Ik heb de titel maar even aangepast naar iets wat een beetje duidelijker de inhoud van het topic weerspiegelt. Let daar een volgende keer even op a.u.b. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Orion84 op 01-10-2009 11:14 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

bel ze op en bied ze hetvolgende aan:

- neckerman stuurt jouw 1 extra controller en het spel
of
- jij stuurt de console terug (dat recht heb jij zowiezo)

laat het dus niet aan hen over om jou een aan bieding te doen, maar doe hun een aanbieding. gaan ze niet akkoord met jouw 1e voorstelm dan stuur je hem gewoon terug en koop je de oude ps3 ergens anders (het best in de winkel)

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik zou in zo'n situatie als eerste altijd even met het betreffende bedrijf praten wat de opties zijn, wellicht zijn ze heel coulant en geven ze je er inderdaad een controller en/of spel bij.
offtopic:
Valt me altijd op in deze topics, dat de TS meteen naar rechten vraagt zonder ook maar even met het bedrijf te hebben gepraat, waardoor er wellicht een snelle en makkelijke oplossing uitkomt

[ Voor 8% gewijzigd door macciez op 01-10-2009 11:19 ]

Do what you love, do it often

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wellicht ten overvloede: Ik weet niet hoe dat bij Neckermann zit, maar ik zou hoe dan ook geen verzendkosten betalen als je hem terugstuurt.

Maar eerst even overleggen over een andere oplossing ligt inderdaad wel voor de hand.

[ Voor 24% gewijzigd door begintmeta op 01-10-2009 11:20 ]

• Rawfodog
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2025
Kijk wat jou recht is dat je het product terug mag stuuren dat is standaart bij internet aankoop ook als je het goede thuis krijgt. Het moet alleen onbeschadigd zijn en dus gewoon in verkoop staat.

Enige wat wel inrekening gebracht kan worden zijn dus de verzendkosten maar dat is ook alles.... ik zou het gewoon terug stuuren geld terug krijgen en lekker in de winkel halen...

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Rawfodog schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:35:
... Enige wat wel inrekening gebracht kan worden zijn dus de verzendkosten maar dat is ook alles...
In dit geval lijkt me het onredelijk dat TS kosten op zijn bord krijgt (buiten tijdsverspilling etc). Omdat Neckermann een fout heeft gemaakt zou ik in dit geval terugstuurkosten niet betalen.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Rawfodog schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:35:
Kijk wat jou recht is dat je het product terug mag stuuren dat is standaart bij internet aankoop ook als je het goede thuis krijgt. Het moet alleen onbeschadigd zijn en dus gewoon in verkoop staat.

Enige wat wel inrekening gebracht kan worden zijn dus de verzendkosten maar dat is ook alles.... ik zou het gewoon terug stuuren geld terug krijgen en lekker in de winkel halen...
Dit is geen retour inzake verkoop op afstand, maar op basis van het feit dat Neckermann niet geleverd heeft wat er besteld is. In dat geval zijn de verzendkosten (ook terug) voor Neckermann.

(nu doet Neckermann daar niet moeilijk over...)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Je zou 'm ook terug kunnen sturen en nog snel een PS3 bij Bart Smit kopen, die hebben nu een actie met PS3 + Spel voor €180 euro, moet je wel snel zijn :).

Alleen via de webshop van Bart Smit overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door McVirusS op 01-10-2009 18:01 ]

Pagina: 1