Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een Fritzbox 7270 en die werkt helemaal perfect.

Echter, er trad één raar verschijnsel op: aanvankelijk klopten de data en tijden in de Call List gewoon met de feitelijke tijden. Maar al vrij snel was dat niet meer het geval: als ik bijv. 29 september gebeld heb, wordt dat nu in de Call List vermeld als een gesprek van 13 juli en van een geheel andere tijd (rond middernacht ipv gewoon overdag, zoals feitelijk het geval was).

Het vreemde is dat de tijden zoals weergegeven bij de system events wel exact kloppend zijn.

Mijn vragen:
  • Hebben meer mensen dit probleem?
  • Is er een oplossing, kan ik ergens een klok of zo die hiervoor nodig is resetten?
Hawatado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanes
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-05 23:42
Ik heb exact hetzelfde probleem.

nog ergers zelfs, na gebruik heb ik een aantal telefoontjes gepleegd die volgens het systeem in 2019 zijn geweest. Aangezien de sortering van de call list aflopend is staan ze nu altijd bovenaan.

erg irritant!

ik heb altijd het gevoel met fritzbox producten dat ze zeer uitgebreid zijn maar wel erg veel bugs en problemen hebben.

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 13:08
Ik heb dus precies hetzelfde met mijn FritZ!Box je kan nergens zelf de tijd in stellen maar het ding blijft maar volhouden dat het vandaag 23-10-2019 is.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
Voor degene die het interesseert ik heb de Fritz!Box inmiddels op tijd gekregen door een tip op de duitse AVM site.

Toets op een aangeloten toestel het volgende in:
# 8 3 * hh mm DD MM JJJJ *
Waar
hh=uur
mm=minuten
DD=dag
MM=maand
JJJJ=Jaar

En vervolgens #91**

Om op te slaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjan Scholl op 28-11-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contemporanul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06-2023
Eveneens het zelfde probleem, lijkt (let wel: lijkt) veroorzaakt te zijn na een storing bij Xs4all, eind november.

Oplossing gezien en in de FritzBox 7270 geklopt met een aangesloten toestel, echter de tijd/datum in de Call List (en alleen daar) blijft staan op 2019. Iemand nog een ander idee of goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geomaris
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:55
Is een bij AVM bekend probleem en een bug in de huidige firmware. Wordt hopelijk in de volgende release gecorrigeerd.

Met het #83* .. commando wordt in elk geval de goede datum in de Fritz ingesteld (dat was een andere bug), zodat je bijvoorbeeld push mail kunt gebruiken. Voor de rest gewoon even afwachten of je firmware downgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
Contemporanul schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:48:
Eveneens het zelfde probleem, lijkt (let wel: lijkt) veroorzaakt te zijn na een storing bij Xs4all, eind november.

Oplossing gezien en in de FritzBox 7270 geklopt met een aangesloten toestel, echter de tijd/datum in de Call List (en alleen daar) blijft staan op 2019. Iemand nog een ander idee of goede tip?
De call-list word niet bijgewerkt. Alleen nieuwe telefoontjes moeten dan wel met de juiste tijd erin komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erbij
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-09 23:19
Hierna kun je de call list niet verwijderen omdat zich items in de toekomst bevinden.
Beter is de datum en tijd ver in de toekomst te kiezen bv 2025 en hierna de lijst te verwijderen.
Hierna kan de tijd juist worden ingesteld en met een schone lei worden begonnen.
Pagina: 1