server bans op cod 4 na update punkbuster?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:32
ik joinde vandaag een server op cod 4 en ik kreeg daar een melding dat ik mijn punkbuster moest updaten, ik dat dus doen. join ik die zelfde server krijg ik direct ban vanwege punkbuster?
ik probeer andere server, krijg ik ook gelijk permanent ban vanwege punkbuster? en ik heb zo nog 3 server geprobeerd en krijg precies hetzelfde? dus iemand een idee waar dit aan kan liggen? :?

ik heb geen zin nog meer servers te proberen want straks kan ik op geen server meer komen :'(

hoop dat iemand even snel reageert want ik heb echt weer zin dit te spelen! |:(

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 19:02
Wat is de BAN melding?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56
Had ik ook in het begin wegens nog niet geupdate punkbuster files. Op Windows XP 64 wilde dat niet lekker werken. Als je de punkbuster files update met pbsetup kan je wel gewoon spelen. De bans zijn maar tijdelijk naar ik begrijp, dat staat echter niet medegedeeld als je ze krijgt inderdaad.

• merijntjuh
de ban error is: GLOBAL Punkbuster GUID BAN 50a15a0a

dat is wat er staat. en daar voor staat ook nog mijn naam en dan permanent ban issued ofzoiets...

• merijntjuh
@siknu,

ik heb dat ook gedaan.. omdat ik er anders niet zeker was of het wel werkte.. maar nu krijg ik dus het bovenstaande error

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

Orginele key?

[ Voor 155% gewijzigd door Strikie op 30-09-2009 20:29 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• merijntjuh
eh ja?
anders zou ik het antwoord ook al wel weten...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

The guid you have entered is caused by having an empty or leaked CDKey entered in Call of Duty 4.

This guid is globally banned by evenbalance. If you are getting a ban message with this GUID please try reinstalling Call of Duty 4

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

een oplossing voor cracked servers, maar misschien werkt het ook voor jou
is worked for me:

-Backup players folder
-Open the game
-Take note of your key (you will need it if you mess up)
-Change your Key
-Join a cracked server
-Exit to the main menu
-Make sure your key is still the same as you typed in
-Exit the game
-Open your game

I'll say it again---- DO NOT CLOSE YOUR GAME B4 YOU JOIN A SERVER AFTER CHANGING YOUR KEY OR YOUR STATS WILL RESET!

If all went well then you kept your rank and changed your key. If you did smething wrong then you will now see a message that says your stats have been reset!
At that point u need to change back to your old key and replace your players folder that you backed up and start all over.

[ Voor 182% gewijzigd door Hoite op 30-09-2009 20:39 . Reden: toevoeging ]

Lekker kort.

• merijntjuh
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door merijntjuh op 30-09-2009 20:51 ]

• merijntjuh
ik krijg nou een melding van punkbuster init failure please visist evenbalance.com and download update? maar er zijn geen updates ?

EDIT: ik heb dus alweer geupdate was toch nodig? maar als ik in een server ga zegt hij dat ik nog steeds de oude 2.200 versie draai terwijl in dat punkbuster update prog staat dat ik 2.203 draai? 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door merijntjuh op 30-09-2009 20:55 ]

• merijntjuh
en voor de mensen die het nog niet helemaal snappen, ik speel op privat servers omdat me vrienden dat ook doen en ik tegen hun wil spelen.

ik krijg nu ook de error dat de server door punkbuster geblokt is en ik krijg dan vreselijke lag en bij iedereen staat ping 999..

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

merijntjuh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:03:
en voor de mensen die het nog niet helemaal snappen, ik speel op privat servers omdat me vrienden dat ook doen en ik tegen hun wil spelen.

ik krijg nu ook de error dat de server door punkbuster geblokt is en ik krijg dan vreselijke lag en bij iedereen staat ping 999..
Als je een wat duidelijker startpost maakt "snappen" we je misschien direct.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het is toch al wel duidelijk dacht ik. Het is een GUID die in het nfo bestand stond van een illegale versie van cod4. Die is nu gebanned. Nu kunnen al die mensen die geen key hebben gekocht niet meer spelen.
Tijd om een cdkey te kopen. Kost je 10 euro bij g2play.net of 13 euro als je met ideal wil betalen bij http://www.offgamers.com/...-key-c-4643-4644-4645.ogm ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fafi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:39
Vriend van mij heeft hetzelfde verhaal. Ook een global GUID ban. Het vreemde is dat hij heeft mijn CD gebruikt om COD te installeren en vervolgens een Key gekocht bij een van de bekendere aanbieders via het internet.

Binnen een week kreeg hij de melding van de GUID ban. Als je vervolgens zijn GUID intypt bij een van internet pagina's waar je dit kan checken komt er een playername uit die al sinds feb 2009 gebanned is door evenbalance. Volgens mij komt het er op neer dat de toko die hem de Key verkocht hem gen**id heeft door een key 2 keer te verkopen.

Weet er iemand meer over GUID's en hoe dit werkt bij COD?
Pagina: 1