Ons basis image is gebouwd met een VLK. Nu wordt het image binnenkort ook uitgerold bij een derde partij. Zij mogen de VLK natuurlijk niet achterhalen.
Nu heb ik offline de volgende keys verwijderd:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Registration\*
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProductID
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProductID
HKLM\SYSTEM\WPA\Key-*
HKLM\SYSTEM\WPA\SigningHash-*
Zodra ik bovenstaande keys verwijder (nadat sysprep is uitgevoerd) dan accepteert de mini-setup de VLK niet meer.
Hoe zorg ik ervoor dat de mini-setup wel de VLK accepteert? Als ik bovenstaande keys niet verwijder dan accepteert de mini-setup de VLK wel. Ik vermoed dat door bovenstaande te verwijderen ook de informatie van setupp.inf wordt verwijderd, maar die informatie kan ik niet terugvinden in de verwijderde registersleutels.
En een laatste vraagje: Als de GUI-setup voor het eerst draait dan zegt de sysdm.cpl "unknown" bij de werkgroepnaam. Hoe kan ik de werkgroepnaam verwijderen uit een image zodat sysdm.cpl ook "unknown" zegt voordat de werkgroepnaam door sysprep.inf is ingevoerd?
Nu heb ik offline de volgende keys verwijderd:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Registration\*
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ProductID
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProductID
HKLM\SYSTEM\WPA\Key-*
HKLM\SYSTEM\WPA\SigningHash-*
Zodra ik bovenstaande keys verwijder (nadat sysprep is uitgevoerd) dan accepteert de mini-setup de VLK niet meer.
Hoe zorg ik ervoor dat de mini-setup wel de VLK accepteert? Als ik bovenstaande keys niet verwijder dan accepteert de mini-setup de VLK wel. Ik vermoed dat door bovenstaande te verwijderen ook de informatie van setupp.inf wordt verwijderd, maar die informatie kan ik niet terugvinden in de verwijderde registersleutels.
En een laatste vraagje: Als de GUI-setup voor het eerst draait dan zegt de sysdm.cpl "unknown" bij de werkgroepnaam. Hoe kan ik de werkgroepnaam verwijderen uit een image zodat sysdm.cpl ook "unknown" zegt voordat de werkgroepnaam door sysprep.inf is ingevoerd?