Anoniem: 320246

Topicstarter
Ik heb de KPN Digitenne binnenantenne via een CONAX CAMmodule rechtstreeks aangesloten op mijn Sony BRAVIA TV.
Hierdoor heb ik de KPN SAMSUNG receiver gebypassed en 1 afstandsbediening minder nodig.

Vraag: Hoe sluit ik nu een audio versterker aan op de Digitenne binnenantenne eveneens ZONDER de SAMSUNG receiver te gebruiken? Is dit überhaupt mogelijk?

Anoniem: 178901

Anoniem: 320246 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:40:
Ik heb de KPN Digitenne binnenantenne via een CONAX CAMmodule rechtstreeks aangesloten op mijn Sony BRAVIA TV.
Hierdoor heb ik de KPN SAMSUNG receiver gebypassed en 1 afstandsbediening minder nodig.

Vraag: Hoe sluit ik nu een audio versterker aan op de Digitenne binnenantenne eveneens ZONDER de SAMSUNG receiver te gebruiken? Is dit überhaupt mogelijk?
Wat dacht je van aansluiten op je TV... Op je binnenantenne valt niks aan te sluiten.

• Heintzer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:03
Gewoon op de audio out op je tv.. misschien dat je op je TV nog wel even moet instellen dat het geluid over je audio out moet.

[ Voor 1% gewijzigd door Heintzer op 30-09-2009 18:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320246

Topicstarter
Aansluiten op de TV begrijp ik ook wel, maar dan moet de TV weer aanstaan en dan moet ik via de TV de zender instellen.
Ik begrijp ook, dat ik de binnenantenne niet rechtstreeks op mijn versterker/ontvanger hoef te zetten.
Bestaat er zoiets als een decoder, die ik dan tussen de binnenantenne en de versterker/ontvanger zet, waar ik GEEN afstandsbediening voor nodig heb en dat ik op mijn eigen versterker/ontvanger de zender kan instellen zodat ik maar 1 AB nodig heb, nl. die van mijn eigen versterker/ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:00

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma en Projectie.

Zie hiervoor ook het topic Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.