Wanneer ik mijn videokaart in mijn systeem druk, krijg ik geen beeld en gaan de rode lampjes achter op de kaart branden (3).
Ik heb dit onlangs ook gehad met een 4850, maar deze heb ik na dat ik dacht dat deze doa was, ingeruild voor een zwaarder exemplaar. Helaas doet deze precies het zelfde.
Mijn systeem is de volgende:
Asus m4a78 pro
Asus Eah 4890
Coolermaster (real power m620) 620 watt voeding
4 gig aan geheugen, (verdeeld over 2 bankjes van 1gb en 1 van 2gb .)
1 Tb hd S-ata aangesloten
1 dvd writer
Verder niets aangesloten.
Ik heb alles goed nagekeken en het hele bios boekje doorgespit, maar daar schijn je niets te kunnen veranderen, met het oog op de video kaart herkenning. Hij schijnt vanzelf te worden herkent.
Nu vond ik op de doos van de videokaart de minimum systeemeisen:
Hierbij werd een 550 watt voeding aangeraden met een (12v current rating of 40a)
Nu heb ik dus vandaag een voeding aangeschaft en op de doos staat het volgende:
12v1 19A 12v2 19A 12v319A. Betekent dit dat de 12volt lijnt een te lage spanning heeft (19A ipv 40A) en dat ik dus opzoek moet naar een voeding met een 12v van 40a?
Of heeft dit niets met het probleem te maken.
Ik heb dit onlangs ook gehad met een 4850, maar deze heb ik na dat ik dacht dat deze doa was, ingeruild voor een zwaarder exemplaar. Helaas doet deze precies het zelfde.
Mijn systeem is de volgende:
Asus m4a78 pro
Asus Eah 4890
Coolermaster (real power m620) 620 watt voeding
4 gig aan geheugen, (verdeeld over 2 bankjes van 1gb en 1 van 2gb .)
1 Tb hd S-ata aangesloten
1 dvd writer
Verder niets aangesloten.
Ik heb alles goed nagekeken en het hele bios boekje doorgespit, maar daar schijn je niets te kunnen veranderen, met het oog op de video kaart herkenning. Hij schijnt vanzelf te worden herkent.
Nu vond ik op de doos van de videokaart de minimum systeemeisen:
Hierbij werd een 550 watt voeding aangeraden met een (12v current rating of 40a)
Nu heb ik dus vandaag een voeding aangeschaft en op de doos staat het volgende:
12v1 19A 12v2 19A 12v319A. Betekent dit dat de 12volt lijnt een te lage spanning heeft (19A ipv 40A) en dat ik dus opzoek moet naar een voeding met een 12v van 40a?
Of heeft dit niets met het probleem te maken.