• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01 15:38
Hallo,
Op dit moment heb ik een coolermaster V8 cpu koeler op mijn phenomII 940. Omdat deze niet in mijn nieuwe case past, heb ik een vervanger nodig.

Ik heb mijn oog laten vallen op de zalman cnps9300.
Echter, de coolermaster v8 had een apart montagesysteem nodig(nieuwe plaat aan de achterkant van het moederbord etc.)

Nu moet de oude standaard montage nog wel ergens liggen, maar ik zat me af te vragen of deze ook op die van de V8 past. Dit zou me heel wat zoekwerk besparen.

Mocht dit niet kunnen en kan ik het originele montagesysteem niet meer vinden, is er dan een optie om zoiets los te kopen?

Mvg. Redmer

Verwijderd

Mss bij een kringloopwinkel waar ze oude computers recycleren?

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Nu online

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ik zeg ergens online een backplate zoeken en naar de bouwmarkt voor de maat schroefjes :) ik weet niet precies hoe de bevestiging van de V8 werkt maar ik heb het idee dat het geen heel erg grote ramp moet zijn iets te vinden/maken.

Signature

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01 15:38
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:13:
Mss bij een kringloopwinkel waar ze oude computers recycleren?
Meestal gooien mensen geen pc's met zulke goede hardware weg ;)
BGB4rn schreef op woensdag 30 september 2009 @ 21:45:
ik zeg ergens online een backplate zoeken en naar de bouwmarkt voor de maat schroefjes :) ik weet niet precies hoe de bevestiging van de V8 werkt maar ik heb het idee dat het geen heel erg grote ramp moet zijn iets te vinden/maken.
Ik ga gewoon bestellen en dan zie ik het wel ;)