Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kalender / Timelime software met jaar overzicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al even zitten zoeken op Google maar ofwel hebben de Kalender tooltjes geen jaar overzicht ofwel hebben ze dat wel maar niet zoals ik het graag zou hebben ...

Waar ik dus op zoek naar ben is dit (klik voor groter voorbeeld)
Afbeeldingslocatie: http://hoaxer.be/dump/screenshots/kalender_thumb.jpg.

Ook tussen de plugins voor Sunbird vind ik niet wat ik zoek. Iemand die toevallig een (bij voorkeur offline) tool weet die dat wel kan? Het mag zowel voor Mac als voor Windows zijn :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

MS Project? MS Outlook?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet je niets 'simpeler' ;) Het is bovendien voor privé gebruik, ik wil dus timelines kunnen maken van periodes in men leven. Momenteel hou ik alles bij in Google Calender maar daar mis je dus dat jaaroverzicht en als ik spreek van periodes dan gaat dat meestal over zaken met een tijdsverloop van meerdere maanden.

Bijvoorbeeld ik heb van februari tot april die medicatie genomen etc.

Verwijderd

Wat wil je plannen? Mensen? Tijd? Ik ben zelf ook heel lang aan het zoeken geweest naar een planbord tool, maar uiteindelijk een jaarplanning (mensen) in Excel gemaakt. Is wel een k-klus, maar Outlook deed destijds niet wat het moest doen (en ik heb met 2007 nog niet gekeken wat er nu mogelijk is) en project lijkt het te kunnen, maar daar snap ik weer niets van :-)

Edit: op 'Verstuur bericht' geklikt, net nadat jij je reactie had getypt |:( snap nu je vraag, ik zal eens informeren bij onze planners...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 14:53 ]

Verwijderd

Onder het motto 'wie zoekt zal vinden' ;) kwam ik het volgende tegen:

http://www.martonline.org/Excel/blokjes%20rooster.html

Google search: gratis digitaal planbord

Het is niet precies wat je zoekt, maar met wat kleine aanpassingen wellicht wel? Succes ermee...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in men verdere zoektocht daarnet op Timeline Maker Professional gestoten (en de trial aan het proberen). Ik zou zeggen dat dit bijna het ideale programma is van wat ik zoek

Alleen is het een beetje aan de dure kant; $195.00 USD. De Student Version kost dan wat minder; $49.95 USD maar bevat minder mogelijkheden ...

We blijven zoeken dus of ik ga gewoon even snel 30 dagen lang timelines maken :+
Pagina: 1