Hallo allemaal,
Sinds kort stoor ik me erg aan mijn computer. hij doet het na behoren, maar spellen worden nu echt een probleem. vroeger kon ik met wijnig moeite alle spellen op de hooste qualiteit spelen, maar met die nieuwe spellen van tegenwoordig echt niet meer.
Ik zit eraan te denken om een nieuwe videokaart te kopen. maar nu de vraag... welke???
Op het moment heb een een dell Dimention 9200 computer.
De spullen die er in zaten toen ik hem kocht waren:
- 2 GB ram geheugen
- Nvidia 7900 Gt videokaart
- Intel core 2 CPU 2.13 Ghz 2 GB
Ik heb wel de voeding veranderd in een 650 - 700 watt voeding van coolermaster
Mijn moederboard heeft een pci express 16x, maar ik weet dus niet of die nieuwere kaarten daar ook inpassen. want ik zie steeds dat je daar een 2.0 pci voor nodig hebt...
Ik zou graag advies willen krijgen over een goede videokaart.
Want ik weet niet wat voldoende is.
mijn budget ligt rond die 180 euro
ik zoek een videokaart waarmee ik spellen weer optimaal (of in ieder geval goed) kan spelen.
Sinds kort stoor ik me erg aan mijn computer. hij doet het na behoren, maar spellen worden nu echt een probleem. vroeger kon ik met wijnig moeite alle spellen op de hooste qualiteit spelen, maar met die nieuwe spellen van tegenwoordig echt niet meer.
Ik zit eraan te denken om een nieuwe videokaart te kopen. maar nu de vraag... welke???
Op het moment heb een een dell Dimention 9200 computer.
De spullen die er in zaten toen ik hem kocht waren:
- 2 GB ram geheugen
- Nvidia 7900 Gt videokaart
- Intel core 2 CPU 2.13 Ghz 2 GB
Ik heb wel de voeding veranderd in een 650 - 700 watt voeding van coolermaster
Mijn moederboard heeft een pci express 16x, maar ik weet dus niet of die nieuwere kaarten daar ook inpassen. want ik zie steeds dat je daar een 2.0 pci voor nodig hebt...
Ik zou graag advies willen krijgen over een goede videokaart.
Want ik weet niet wat voldoende is.
mijn budget ligt rond die 180 euro
ik zoek een videokaart waarmee ik spellen weer optimaal (of in ieder geval goed) kan spelen.