Ik plaats de vraag hier aangezien het probleem is ontstaan naar aahscaf van het HT systeem HT-BD7200 van samsung.
Ik heb dus een LCD tv van samsung deze werkt zonder enig probleem.
Een maand of 3 terug een HT-BD7200 gekocht.
Gelijk naar neerzetten/installeren vroeg de tv of hij kon linken met de HT-BD7200 via dat wiselink.
Dat betekent als je de HT set aanzet dan gaat de tv aan en schakelt hij op het HT aparaat.
Wat wil nu het geval.
De afstandbediening van de HT reageert niet op het aparaat zelf maar op de TV. De beide zitten dus waarschijnlijk op dezelfde frequentie.
- Samsung gebeld deze raden mij een universele AB aan
- Of ga terug naar de winkel voor reparatie
Maar goed. Als ik de HT-BD7200 ter reparatie aanbiedt, dan zie ik het al gebeuren dat iemand van samsung gaat kijken en ziet dat het gewoon correct werkt. (omdat ze niet met dezelfde opstelling werken als bij mij thuis)
Iemand bekend met dit probleem of heeft misschien nog tips?
Ik heb dus een LCD tv van samsung deze werkt zonder enig probleem.
Een maand of 3 terug een HT-BD7200 gekocht.
Gelijk naar neerzetten/installeren vroeg de tv of hij kon linken met de HT-BD7200 via dat wiselink.
Dat betekent als je de HT set aanzet dan gaat de tv aan en schakelt hij op het HT aparaat.
Wat wil nu het geval.
De afstandbediening van de HT reageert niet op het aparaat zelf maar op de TV. De beide zitten dus waarschijnlijk op dezelfde frequentie.
- Samsung gebeld deze raden mij een universele AB aan
- Of ga terug naar de winkel voor reparatie
Maar goed. Als ik de HT-BD7200 ter reparatie aanbiedt, dan zie ik het al gebeuren dat iemand van samsung gaat kijken en ziet dat het gewoon correct werkt. (omdat ze niet met dezelfde opstelling werken als bij mij thuis)
Iemand bekend met dit probleem of heeft misschien nog tips?
Burp