Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sneltoets maken voor Total Commander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
Er zijn van die leuke sneltoetsen (windows-toets + iets = programma laden), maar ik wil er zelf één kunnen instellen om Total Commander acuut te kunnen laden. Dus eigenlijk wil ik weten of ik windowstoets+E kan aanpassen zodanig dat ik niet Windows Verkenner maar TC krijg. Als dat niet kan, is het dan mogelijk om zelf een sneltoets toe te wijzen aan een programma?

EDIT: weet niet of het nuttige info is, maar ik heb Windows XP, servicepack 3 v.5755

zie hieronder waarom.

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 30-09-2009 13:17 ]

Verwijderd

Rechtsklikken op je shortcut waarna je zelf 'n key kan instellen. Iets wat je zelf heel makkelijk had kunnen vinden met google.

Total Commander laten opstarten ipv Windows verkenner is 'n registry entry aanpassen. Bij 'n variant van TC wordt dit zelfs gevraagd bij de installatie.

Het programma heet btw gewoon Windows en geen windhoos;
M$, Windhoos, e.d.
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen zoals bijvoorbeeld M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Laat dit dus achterwege, bij herhaling kan hiervoor een OW worden geveven. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pros en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 11:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat was best dom dat ik niet eerst gegoogled heb... sorry en thx voor de info :)