verkoop losse toetsen

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Beetje vreemde vraag, maar op mijn school worden de hele tijd alle escapetoetsen gejat. De school koopt dan steeds nieuwe toetsenborden... Dit kasn toch goedkoper! Weet iemand waar je misschien losse toetsen kan kopen? (Ik hoorde dat zo tussen neus en lippen door). Moet dat gewoon bij de fabrikant (LASER als ik me nie vergis)?

Sjongejonge

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op zaterdag 03 maart 2001 17:00 schreef Yan Grange het volgende:
Beetje vreemde vraag, maar op mijn school worden de hele tijd alle escapetoetsen gejat. De school koopt dan steeds nieuwe toetsenborden... Dit kasn toch goedkoper! Weet iemand waar je misschien losse toetsen kan kopen? (Ik hoorde dat zo tussen neus en lippen door). Moet dat gewoon bij de fabrikant (LASER als ik me nie vergis)?
lol! :)
Wat moet je nu met escape toetsen?
Bij mij op school worden altijd de muizen gejat of muisballen. Maar toetsen?! :)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

Idd , ik heb zelfs een voeding vant school megepikt . Had er een noedig voor een 486 DX2 . Nu ga ik proberen zo een oud scherm te pikken en dan kan ik die Linux server in gang zetten .

Verwijderd

Waarom jatten? Of is iedereen daar zo triest dat ie geen toetsenbord van 25 piek kan betalen?
Wat een moral daaro, zitten al de cpu's er nog wel in?? Pas maar op dat er niet in eens monitoren verdwijnen.
Sommige mensen kunnen gewoon nie zelf ff sparen, das toch om van te :r????

Verwijderd

Ja hallo , waar ga ik nog zo'n baggere AT voeding halen ? Ze hebben nu P3 gekocht en die ouwe dingen verrotten daar . Kan ik toch even goed effe een voedinkje meenemen om te gebruiken .

Verwijderd

Op zich al een trieste school...zeker van die pubertje van een jaar of 14??

Bij nos op school wordt nooit iets gejat of vernield. Daar heb je alleen maar je zelf mee. Er staan dan wel zo'n 3000+ pc's, maar iedere opleiding zn eigen pc-zaal en wij gaan de zooi niet verzieken voor onze medestudenten.

Misschien dat je er gewoon GEEN nieuwe toetsen op moet zetten, dan leren ze het wel af.

Verwijderd

Kan je van die toetsenborden zonder ESC-toets (die je normaal weg zou gooien) geen andere toetsen afslopen. Schrijf je er met een stift gewoon ESC op :) .
Fysiek zal het toch geen ander knopje zijn, op wellicht de kleur na.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Dat is te zeggen. Ik heb hier een SHI-TEC (el cheapo) toetsenbordje. En daar zit een RONDE Esc toets op. De rest is wel vierkant. Dat wordt lastig... :)

Verwijderd

Reactie op real_raichu70

Is een pc-dumpdag nix voor jou?? Dan hoef je het niet te jatten en misschien als je het vraagt op school dat je het zo mee krijgt.

Grow up, mensen die jatten zijn echt om van te :'(

Als ik nou jou pc meeneem, vindt je dat tof?

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 17:21 schreef real_raichu70 het volgende:
Ja hallo , waar ga ik nog zo'n baggere AT voeding halen ? Ze hebben nu P3 gekocht en die ouwe dingen verrotten daar . Kan ik toch even goed effe een voedinkje meenemen om te gebruiken .
Wij verkopen bergen van die voedingen AT
en nog meer spullen voor oudere pc's :)

• Het

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Op zaterdag 03 maart 2001 17:23 schreef ThePriest het volgende:
Dat is te zeggen. Ik heb hier een SHI-TEC (el cheapo) toetsenbordje. En daar zit een RONDE Esc toets op. De rest is wel vierkant. Dat wordt lastig... :)
seem problem......... onze school heeft nou juist ronde escapetoetsen :(

Sjongejonge

Verwijderd

jeez... koop gewoon een nieuw toetsenbord of use anders de scroll lock ofzo (gebruik je toch nooit, toch? :D )

anywayz... about die ouwe pcz... gewoon ff vragen of je de school wilt verlossen van deze dingen.. we zijn met een groepje naar de schoolleiding geweeest en ff gevraagd... vonden ze goed... kan je mooi legaal een middagje sleutelen aan die verotte pcs daar (haal je de componenten eruit die je nodig hebt >:) ) en je slaapt er ook rustiger door dan jatten...

my 2 cents :D

Verwijderd

vast-lijmen die toetsen met superkit:+

Verwijderd

Gewoon niet vervangen! |:(
Dan leren ze het af.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 19:40
Van mijn toetsenbord kun je alleen maar toetsen afhalen als je het toetsenbord openhaald omdat he aan de onderkant van zo'n toets eerst twee nokjes moet indrukken misschien een idee?? (mijn toetesenbord is CHICONY KB-5911, gewoon een standaard toetsenbord van 25,-)

Verwijderd

vraagt het aan de white house staff.

die hebben net een heleboel W's moeten aangeschoven nadat de vertekkende democraten alle W's van de toetsenborden hadden gesloopt.

• Het

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Op zaterdag 03 maart 2001 21:45 schreef Trias het volgende:
vraagt het aan de white huose staff.

die hebben net een heleboel W's moeten aangeschoven nadat de vertekkende democraten alle W's van de toetsenborden hadden gesloopt.
dat weet ik... ze zien me al aankomen

Sjongejonge

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 03 maart 2001 17:19 schreef real_raichu70 het volgende:
Idd , ik heb zelfs een voeding vant school megepikt . Had er een noedig voor een 486 DX2 . Nu ga ik proberen zo een oud scherm te pikken en dan kan ik die Linux server in gang zetten .
Ik :r op zulke mensen. Ik hoop dat ze je een keer pakken, en van school sturen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Van al die toetsenborden er eentje nemen daar alle toetsen vanaf slopen en die gebruiken als escape-toets voor de andere toetsenborden. *D

Of gewoon niet vervangen. >:)

Verwijderd

Plaats alle leerlingen in een dwangbuis dan hebben ze pas een echte escape toets.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:59

talin

ES-MA

who needs esc toetsen anyway ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 02:27 schreef Keescpk het volgende:
Plaats alle leerlingen in een dwangbuis dan hebben ze pas een echte escape toets.
ROFL :P

Verwijderd

Op zaterdag 03 maart 2001 17:00 schreef Yan Grange het volgende:
ik jat niet.. ik zet alleen knoppen op een andere plaats... ik kan blind typen dus da maakt nie uit.. maar voor andere lui.. >:)

Verwijderd

zucht ... dat ze er gewoon niet van af kunnen blijven ... ;(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 10:53

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou das stoer.. bietje andere mensen hun werk ophouden.. triest..

blup

Verwijderd

Gewoon iedereen aan het begin van het schooljaar een toetsenbord en muis geven. En nergens meer vaste toetsenborden en muis...

Oke, toetsen omwisselen vinnik ook wel 's leuk (hoewel een toetsenbord programmeren naar Dvorak nog veel gaver is; dat kan met die Kinesis dingen), maar een Esc jatten ?!? Waar is dan nog je gevoel van eer ? Iedereen weet toch dat een computer zonder Esc geen computer meer is ? De Esc IS de computer. Nog nooit een nuttelozere knop gezien als de Esc en daarom hoort ie op je toetsenbord te zitten. ;)

• Het

Het

Het is me er eentje...

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 11:12 schreef Vrep het volgende:
Gewoon iedereen aan het begin van het schooljaar een toetsenbord en muis geven. En nergens meer vaste toetsenborden en muis...

Oke, toetsen omwisselen vinnik ook wel 's leuk (hoewel een toetsenbord programmeren naar Dvorak nog veel gaver is; dat kan met die Kinesis dingen), maar een Esc jatten ?!? Waar is dan nog je gevoel van eer ? Iedereen weet toch dat een computer zonder Esc geen computer meer is ? De Esc IS de computer. Nog nooit een nuttelozere knop gezien als de Esc en daarom hoort ie op je toetsenbord te zitten. ;)
Ja pcies!! Ik gebruik dat ding nooit op school... dus... Maar ze vroegen me of ik erachter wilde komen...

Sjongejonge

• Necrocon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01-2024
Nou zit dus met hetzelfde probleem, maar de vraag wordt niet echt beantwoord waar het nou eigenlijks om gaat, waar kun je nou toetsen voor een toetsenbord kopen.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

Niet, gewoon een ander toetsebord slopen en de toetsen overzetten.
Oud topic, laat volgende lekker staan aub
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.