Ik heb al bijna 2 jaar een goeie bijbaan. Hiermee verdien ik redelijk was centjes bij en ik zorg altijd dat ik binnen de grenzen van de IB-groep blijf. Meestal zit ik daar een paar duizend boven en wordt dat in natura uitbetaald.
Nu het was rustiger is met school zal ik structureel meer gaan werken, en dus ook meer verdienen dan de IB-groep goed vindt. Hiermee raak ik mijn studie financiering en OV kwijt. Is er een manier om hier op een legale manier onderuit te komen.
Wat ik zelf dacht was het volgende.
Een x aantal uur uit laten betalen in natura. Dit komt alleen grofweg neer op een laptop per maand, en hier heb ik niet zoveel aan.
Motorbewijs/motor laten betalen door de baas. Dit wordt gewoon gezien als inkomsten.
Studie laten betalen door de baas. Dit moet ik nog even uitzoeken.
Nu het was rustiger is met school zal ik structureel meer gaan werken, en dus ook meer verdienen dan de IB-groep goed vindt. Hiermee raak ik mijn studie financiering en OV kwijt. Is er een manier om hier op een legale manier onderuit te komen.
Wat ik zelf dacht was het volgende.
Een x aantal uur uit laten betalen in natura. Dit komt alleen grofweg neer op een laptop per maand, en hier heb ik niet zoveel aan.
Motorbewijs/motor laten betalen door de baas. Dit wordt gewoon gezien als inkomsten.
Studie laten betalen door de baas. Dit moet ik nog even uitzoeken.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl