Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Autorepeat DVD copy maken (IfoEdit ?)

Pagina: 1
Acties:

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 13:44
Ik heb voor me werk een autorepeat dvd copy nodig van een DVD film (ja, ik heb de originele disc).

Nu heb ik reeds een ISO file van de dvd copy waar oa de menus zijn uitgestript.

Nu wil ik deze kunnen branden als een autorepeat disc zodat ik niet om de 2 uur op play moet gaan duwen.

Nu heb ik reeds vanalles gelezen over IfoEdit, maar raak er maar niet wijs uit. Heb de iso gemount en zo ff gekeken in de IFO file maar vind niet terug wat ik zou moeten vinden.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan regelen, en het zou fijn zijn moest ik meteen ook kunnen instellen welke audiostream en welke subtitles automatisch gebruikt moeten worden.

Bedankt.

Een beetje verlies heb je altijd...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik vind zelf IFOEdit wat onoverzichtelijk. Daarom gebruik ik veel liever PGC Edit. Het laat eenvoudig zien hoe de dvd in elkaar zit, welke calls er zijn en waar deze heen wijzen. Zo kan je precies zien waar hij heen gaat zodra de laatste cell is afgespeeld, waarna je het eerst volgende commando kan zetten dattie weer moet afspelen.
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik het gebruikt heb, maar echt moeilijk is het niet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• PeGys
En eurm,... hoe moet je het dan juist doen ? :p

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ja, zeg, zo moeilijk is het nou ook weer niet, een beetje eigen inzet kan hier geen kwaad. Is het nou echt zo moeilijk om eens te kijken wat het programma kan? In die 10 minuten heb je echt niet alles bekeken. Plaats iig iets zoals dit bij je Post Commands, vooraan bijvoorbeeld. Check dat met de Trace functie, die laat je de hele dvd stap voor stap afspelen en kan je zien waar hij stopt na het afspelen van de hele film.
code:
1
30 03 00 00 00 01 00 00    (JumpVTS_TT) Jump to TTN 1 in this VTS

• PeGys
Hero Of Time schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 20:05:
Ja, zeg, zo moeilijk is het nou ook weer niet, een beetje eigen inzet kan hier geen kwaad. Is het nou echt zo moeilijk om eens te kijken wat het programma kan? In die 10 minuten heb je echt niet alles bekeken. Plaats iig iets zoals dit bij je Post Commands, vooraan bijvoorbeeld. Check dat met de Trace functie, die laat je de hele dvd stap voor stap afspelen en kan je zien waar hij stopt na het afspelen van de hele film.
code:
1
30 03 00 00 00 01 00 00    (JumpVTS_TT) Jump to TTN 1 in this VTS
Jow, sorry, had het intussen reeds gevonden, gewoon niet gepost...
Toch bedankt.

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb laatst ConvertXtoDVD gebruikt om een autostart en autorepeat dvd te maken.
Nieuw project starten in ConvertXtoDvd. De .vob file(s) van de film toevoegen en dan aanklikken dat de film automatisch start en na afloop opnieuw start.

Misschien dat dit nog een optie is.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat werkt alleen als je een divx hebt oid. Als je al een DVD hebt, is dit sneller. Rippen en daarna bewerken met pgc edit (je kan werkelijk alles eruit halen wat je niet wilt hebben, zelfs het menu). Een converteer sessie neemt al snel een paar uur in beslag, terwijl dit bewerken, indien je redelijk bekent bent met het programma, binnen een half uur klaar kan zijn.

Pagina: 1