Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:46
Ik ben redelijk nieuw op het gebied van Outlook en ActiveSync aangezien ik daar nooit de behoefte aan heb gehad. Nu ik meerdere mailboxen heb (Universiteitmail, Gmail en Hotmail) leek het mij wel nuttig om deze allemaal in Outlook te zetten en te syncen met m'n HTC Touch Pro via ActiveSync.

Het probleem dat zich nu voordoet is dat de nieuwe mailboxen niet syncen met mijn mobiel. Nieuwe mail op mijn mobiel wordt wel in de juiste mailboxen van Outlook gezet, maar gelezen en nieuwe mail in Outlook worden niet op mijn HTC gezet. Er is echter een map die wel beide kanten op synced, genaamd 'Archiefmappen', maar daar doe ik verder niets mee en lijkt de default mailbox van Outlook te zijn.

Ik zou graag zien dat al mijn mailboxen volledig gesynced worden met mijn mobiel. Mocht dat niet lukken, dan zou het alleen al prettig zijn wanneer ik 'archiefmappen' box uit Outlook krijg en dat mijn Universiteitmail deze plaats overneemt, waardoor deze wel gesynced wordt.

Zoeken op internet geeft verschillende meldingen, variërend van niet mogelijk tot registery edits en exchange servers. Waar moet ik het zoeken?

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Je kunt het wel, alleen missen we wat info.
Je kunt Outlook, met ActiveSync, maar met één e-mail bron laten syncen.
Het is natuurlijk wel mogelijk om uit 3 verschillende bronnen mail op te halen naar één Outlook bestand.
En dan sync je dit Outlook bestand met je PDA.
Probleem is dan weer dat alles in één vergaarbak staat, en je bij beantwoorden ook maar één "Van" adres kunt gebruiken.

De meest logische oplossing lijkt mij om meerdere accounts aan te maken.
Dus in Outlook 3 accounts om de diverse mail op te halen, in 3 verschillende .PST bestanden.
En dan ook op je PDA meedere accounts aanmaken.
Het beste kun je dat doen met IMAP ipv POP3.
Dan worden gelezen items ook "gesynct".