Beste tweakers,
ik zit nu te denken aan de aanschaf van een mac.
Ik zoek naar een stabiele laptop die fijn in gebruik is en er goed uitziet, het enige wat ik kon verzinnen was de macbook pro.
Dan moeten de keuze's genomen worden, kijken wat je wilt en wat je hebt. Na wat rondkijken besloot ik dat de 17'' afvalt, na nog wat rondkijken leek de goedkoopste 13'' mij de beste keuze, het enige waar ik bang voor ben is de videokaart en de cpu.
De 13'' heeft een 2.26ghz C2D en een nvidia 9400M, aangezien getalletjes mij niet zoveel zeggen zou ik jullie willen vragen naar jullie ervaring bij de volgende punten:
1 Probleemloos HD video op een 24'' met bittorent op de achtergrond.
2 battlefield 2142 op med of op low.
3 GTA SA op maakt niet uit
4 kan het 13'' scherm tegelijkertijd met een 24'' gebruiken
5 lichte video editing mogelijk
6 kan de gedeelde printer van een windows pc gebruiken.
en hoe groot is het verschil tussen de 2.26 en de 2.53 ghz c2D?
Het zou geweldig zijn als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen,
met vriendelijke groet,
edit: 2.56 naar 2.53, met dank aan kanarie
ook nog een extra vraag: is het sneller dan mijn desktop pc: 3Ghz pentium D met een x1650pro en 1gb aan werkgeheugen.
ik zit nu te denken aan de aanschaf van een mac.
Ik zoek naar een stabiele laptop die fijn in gebruik is en er goed uitziet, het enige wat ik kon verzinnen was de macbook pro.
Dan moeten de keuze's genomen worden, kijken wat je wilt en wat je hebt. Na wat rondkijken besloot ik dat de 17'' afvalt, na nog wat rondkijken leek de goedkoopste 13'' mij de beste keuze, het enige waar ik bang voor ben is de videokaart en de cpu.
De 13'' heeft een 2.26ghz C2D en een nvidia 9400M, aangezien getalletjes mij niet zoveel zeggen zou ik jullie willen vragen naar jullie ervaring bij de volgende punten:
1 Probleemloos HD video op een 24'' met bittorent op de achtergrond.
2 battlefield 2142 op med of op low.
3 GTA SA op maakt niet uit
4 kan het 13'' scherm tegelijkertijd met een 24'' gebruiken
5 lichte video editing mogelijk
6 kan de gedeelde printer van een windows pc gebruiken.
en hoe groot is het verschil tussen de 2.26 en de 2.53 ghz c2D?
Het zou geweldig zijn als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen,
met vriendelijke groet,
edit: 2.56 naar 2.53, met dank aan kanarie
ook nog een extra vraag: is het sneller dan mijn desktop pc: 3Ghz pentium D met een x1650pro en 1gb aan werkgeheugen.
[ Voor 7% gewijzigd door andries.t.net op 29-09-2009 18:54 ]