Toon posts:

IMAP mail bij Vodafone e-mailaccount?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

Ik ben erachter gekomen dat ik een eigen emailaccount krijg bij Vodafone, aangezien ik Zorgeloos Internet BloX heb afgesloten op mijn SE K770i. Als ik dit configureer met zowel Apple Mail als op mijn mobiel zelf, krijg ik als server inkomende post POP. Is er iemand die weet of IMAP wordt ondersteund door Vodafone, en zo ja, hoe?

Alvast bedankt!
Tim :)

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 16:38
Heb je het al geprobeerd om in te stellen? Gewoon imap.vodafone.nl proberen en kijken of het werkt. :-)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik dit geprobeerd, maar dit werkt niet. ;-)

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 16:38
Dan zal het waarschijnlijk niet kunnen. Wat zegt Vodafone erover?

Verwijderd

Topicstarter
De foutmelding is dat het adres niet kan worden gevonden, dus waarschijnlijk verkeerd is ingevoerd ;-) Ik heb een paar dagen terug een mailtje gestuurd naar de klantenservice, daar wacht ik nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
imap werkt hier gewoon met de TU delft webmail op het vodafone netwerk (wel een simlock vrije mobiel).

Dus gewoon even contact opnemen met vodafone, :)

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:28
Mcdeath schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:16:
imap werkt hier gewoon met de TU delft webmail op het vodafone netwerk (wel een simlock vrije mobiel).

Dus gewoon even contact opnemen met vodafone, :)
TU Delft maakt gebruik van Microsoft Exchange, niet van imap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hier niet over IMAP over het Vodafone netwerk, maar of je bij een Vondafone e-mail adres ook IMAP hebt (of ik moet het heel verkeerd hebben gegrepen). Ik denk dat je het beste even de klantenservice kan bellen. Dit is voor abonnees gratis en dan heb je met 5 min antwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Gegeven dat ze alleen informatie geven voor POP, lijkt het me zeer waarschijnlijk dat ze geen IMAP toestaan.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1