Toon posts:

mobo 133 Mhz, maar welke !!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mobo met een VIA Apollo Pro 133A chipset voor mijn toekomstige PIII 533 Mhz.

Mijn eerste vraag is of er iemand al ervaring heeft met dat nieuwe plankje van Asus (P3V-4X) ??

De andere mobo's schijnen toch niet zo best te zijn.....
Tenminste, ik heb gekeken naar :
Abit VA6
Aopen AX63pro
Chaintech 6ATA2

(Deze zijn namelijk te koop bij Informatique, waar ik mijn hele systeem wil aanschaffen)
...waarvan de Aopen wel het best eruit kwam.

Wie kan me helpen het juiste plankje er tussen uit te plukken ???????

p.s. begin niet over een i820 mobo, met dat achterlijke Rimm gebeuren.....en BX schijnt alwel erg verouderd te zijn (misschien heb ik het mis hoor, zo ja overtuig me dan)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:36

botoo

💀 too old to die young

de BX mag dan wel oud zijn, het is zeker niet veroudered, wel heel erg doorontwikkeld en nog steeds het stabielste. misschien minder potentieel maar dat is nog niet aan de orde.
dus: Asus P3B-F of Abit BE6-2 hele degelijke en goed overklokbare keus :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-09 15:13
Alje voor een Via Appollo Pro 133A wil gaan zou ik voor de Abit of AOpen gaan. Ga in ieder geval (nog) niet voor een i820 plankje. Nog niet, omdat Intel heeft aangekondigd dat er nieuwe versie van komt. Misschien is die wat minder buggy. Maar daar moet je natuurlijk wel weer op wachten.... :)

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

In de Abit Va6 zit toch de apollo pro 133 en niet de 133A. Niet dat het veel verschil uitmaakt, maar toch.