Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Port replicator verwijderen van D/View laptop stand

Pagina: 1
Acties:

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:35
Ik heb een Dell D/View laptopstand met bijbehorende port-replicator 2de hands op de kop kunnen tikken voor erg weinig geld. Nu wil ik eigenlijk enkel die Port-replicator gebruiken, maar ik vind met geen mogelijkheid hoe ik die van de D/View-laptopstand afkrijg..

Ik heb al flink wat gegoogled achter een manual van de D/View laptop stand, maar kan hem echt nérgens vinden.. Is er toevallig iemand van jullie die daar wel verstand van heeft?

Verwijderd

indien die echt vast zit, en je wil em niet gebruiken.... dremel er op los laten?

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37
Je moet port replicator naar achter duwen als ik het me goed herinner. :) Maar het is alweer een half jaar geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb.

• CyberThijs
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:25:
indien die echt vast zit, en je wil em niet gebruiken.... dremel er op los laten?
Dat is voor mij de allerlaatste optie, want ik wil niet uitsluiten dat ik die laptopstand op een later tijdstip nog ga gebruiken..

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 23:40
Als ik het me goed herrinner, moet je hem aan de voorkant optillen en dan naar je toe trekken.
Monteren gaat in ieder geval wel op die manier ( maar dan andersom uiteraard ) ..

• CyberThijs
Uiteindelijk zelf gevonden: in de stand zit een sleufje, als je daar een schroevendraaier (of iets anders lang en smal) insteekt en het ijzeren pinnetje dat daarin zit omhoog duwt kan je hem eruit halen..
Pagina: 1