Toon posts:

SSD Kingston probleem??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Omdat ik niet precies weet wat er aan de hand is met mijn computer zet ik het maar hier in in de hoop dat mensen mij kunnen helpen.

Probleem: Ik heb sinds kort een SSD kaart 64 gb van kingston gekocht, hierop had ik windows 7 geinstalleerd om het uit te proberen of hij goed draaide (windows 7). Toen deze na 30 dagen verliep had ik de ssd kaart geformatteerd om er een legale vista op te kunnen zetten. Maar als ik hem wil installeren op deze schijf krijg ik de foutmelding in de installatie : Kan geen systeempartitie maken of vinden ....... deze melding geeft hij steeds weer zelfs als ik hem vanuit Windows vista wil installeren (andere werkt niet goed). Ik denk dat de ssd kaart overleden is maar weet het niet zeker. Wie kan mij verder helpen??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat doet je denken dat je SSD stuk is?
Zoek eens op die foutmelding en ga eens aan de slag met oplossingen die daarvoor aangedragen worden. Het probleem kan namelijk in nog veel meer dingen liggen.

Omdat het voor ons op deze manier gokwerk blijft gaat dit topic op slot. Ga eerst eens aan de slag met de foutmelding die je krijgt. Kijk vervolgens of het wel lukt om op een andere disk te installeren op deze controller, of de SSD het wel doet icm een andere controller, of je Win7 nog wel kunt installeren als Vista niet lukt en zorg ook dat er geen rare partities meer op staan.
Als je dan nog tegen onverklaarbare zaken aanloopt kun je natuurlijk een nieuwe topic openen, maar geef daarin wel aan wat je precies hebt gedaan :)

Dit topic is gesloten.