Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinussje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen zijn van dit geheugen?
OCZ Platinum Dual Channel OCZ2P10664GK

Ik wil deze namelijk aanschaffen, maar omdat mijn scythe mugen 2 nogal in de weg zit.
Wil ik eerst weten of dit wel gaat passen. Zelf al aardig wat gezocht, maar kon nergens wat
vinden, zelfs niet op de OCZ site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
Je kan toch sloten 3 en 4 gebruiken? Volgens mij hangt de mugen alleen over de eerste 2 sloten. (of heb je zo'n mobo die 1 2 1 2 heeft voor dual channel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Als ze dezelfde afmetingen hebben als deze chips, en je hebt bijv. een moederbord zoals deze dan gaat dat wel passen ja, net aan, maar het gaat ;-) Heb even geen zin om de maten van jouw geheugen op te zoeken 8)

Op de foto zat er 6GB in, nu 12GB, en ook dat past, obviously anders zat het er niet in, ook prima ;)

Nickname does not reflect reality

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 11:00

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Zal er makkelijk op passen, zelf een Asus ArcticSquare en 2x 2GB OCZ Reapers er in hangen (gebruik gewoon sloten 2 en 4 voor dual channel) en dat werkt prima maar met dit geheugen zou je ook sloten 1 en 2 etc. kunnen gebruiken omdat ze de fan qua airflow niet in de weg zitten.

Mocht je toch niet zeker zijn van je zaak kun je altijd nog besluiten om VLP (very low profile) modules te halen van Kingston, die zijn half zo hoog als een normale dimm maar dit zal echt niet nodig zijn :P

[ Voor 27% gewijzigd door Ventieldopje op 30-09-2009 00:37 ]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Tinussje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb nu de gewone kingston valueram 800mhz 4gb, 2 reepjes.. Maar hier hou ik niet veel ruimte bij over, dus was benieuwd of de OCZ veel hoger zijn.

Verwijderd

Het is gewoon geheugen, normale hoogte maar dan met heatspreaders erop. Het zal geen problemen opleveren denk ik, ze zijn niet hoger dan normale reepjes. Zitten in me kast en ik heb ook een Mugen 2.
Pagina: 1