Toon posts:

cs_rotterdam, deze map zit in CS 1.1!! (downlaod)

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een klasgenoot heeft een map voor CS gemaakt. hij heeft deze map naar de echte CS makers gestuurd en deze vonden hem zo goed dat ze hem in CS 1.1 doen.

Hij heet de_Rotterdam en je kan hem hier downloaden:
downlaod de_rotterdam.zip
Er komt schijnbaar nog een update maar hier kunnen jullie hem alvast testen!

Wat vinden jullie van deze map?

Verwijderd

Ik vindt hem absoluut gaaf,
alleen denk ik wel dat T snel geneigd is te gaan campen omdat er plaatsen zat voor zijn!!

Maar hij is wel lekker groot! en het is een totaal nieuw idee!!
Ik denk best dat deze map kan doorbreken in de CS world!!!

en iedereen die hem nog niet heeft gedownload kan ik absoluut aanraden om deze map de downloaden!!

leuke map!!

Verwijderd

Ohw, ik ga 'm wel ff proberen dan... Hoe is oud is die klasgenoot? Want ik begin nu wel jaloers te worden. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is 17, maar je moet maar eens de officiële counter strike website in de gaten houden, want daar komen binnenkort de officiële screenshots!!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
ik vind um een beetje, ik had er meer van verwacht laat ik het zo zeggen ( de binnenstad)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vet, wij Nederlanders domineren toch al de CS scene, nu hebben we onze eigen map! :)

Beat that, ik zie nog geen cs_berlin komen...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ziet er op zich wel leuk uit.. vind hem alleen niet bijster origineel.. het is een beetje een mix van bestaande levels.. en ik vind hem wat groot 8-)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kan hem niet aan de praat krijgen... ik krijg een of andere overflow zodra de level in beeld mot komen :'(

Verwijderd

Ik vind het level ook niet zo heel geweldig, te donker, misschien idd wat te groot en weinig afwisseling. Maar lijkt me wel leuk om er een Nederlands level bij te hebben.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 13:41
Het level is wel aardig, maar een beetje saai en standaard. Maar een paar verschillende routes. Neuh, niet echt een goeie CS-map.

Verwijderd

Topicstarter
de maker van CS vertelde dat hij helemaal verslaafd was geraakt aan deze map en dat hij en zijn vrienden alleen nog maar deze map speelden!

Maar zeg nou eerlijk assault stelt ook niet veel voor maar is een van de meest gespeelde mappen op het net >:)

• Elect
  • Niet online
vinnum nou niet zo spectaculair (goed :?) eigenlijk ...
maar zo te zien ben ik niet de enigste ...

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Captain Pervert
de_train meets cs_backalley :)
(met een as_oilrig-achtergrondje :P)

Ach ik vind hem niet slecht, best leuk eigenlijk. Heeft wel wat.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:34

Kid Buu

Huh, Pietje?

Kan iemand hier even screenshots posten? Ik heb dan wel geen CS maar wil ze toch graag zien :D:D:D

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waz de nickname van die klasgenoot want gister zat er op gamepoint iemand daar hele tijd over te spammen.

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 11:03 schreef Perfect_Cell het volgende:
Kan iemand hier even screenshots posten? Ik heb dan wel geen CS maar wil ze toch graag zien :D:D:D
http://midi.arvidwebproductions.nl/zooi/de_rotterdam0002.jpg
http://midi.arvidwebproductions.nl/zooi/de_rotterdam0003.jpg
http://midi.arvidwebproductions.nl/zooi/de_rotterdam0004.jpg

bekijk en geef uw oordeel :)

Verwijderd

Naar mijn mening zit je zomaar wat te lullen om je (slechte) map te promoten... Anders had je broer of was het nou een klasgenoot em wel gepromoot...
En je 2de post? geloof hetzelf! :r

Verwijderd

ik heb hem gedownload en toen eerst effe de plaatjes in bovenstaande reply bekeken. Ik ga deze map dus niet bekijken.

Of het zijn slechte screenshots van slechte delen van de map of de map is gewoon :r.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
jah leuk, heb alleen geen zin (als ik nog steeds zit te wachten op kabel) weer 83 mb te gaan downloaden, omdat er een cijfertje is veranderd (1.0 -> 1.1) en omdat deze map erbij zit, zo geweldig is ie nu ook weer niet. en wat de screenshots betrefd: grappig hoor om een linkshandige te zien spelen, lijkt me echt zwaar klote richten (ik ben rechts :D) :*

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 13:20 schreef answer_man het volgende:
en wat de screenshots betrefd: grappig hoor om een linkshandige te zien spelen, lijkt me echt zwaar klote richten (ik ben rechts :D) :*
hmja.. ik ben ook rechts.. zal es kijken of het wat uitmaakt als ik hem op rechts zet.. staat standaard op links :) eigenlijk nooit bij me opgekomen om es te veranderen...

Verwijderd

Ik vind hem wel wat hebben.
Weet niet precies waarom, maar hij lijkt me best leuk om te spelen.

Alleen mag er nog wel wat detail bij. Vooral die buizen, die mogen best rond worden ipv van vierkant.:)

• Dr_Frickin_Evil
Ik kan me ook niet voorstellen dat Gooseman deze man zo vet zou vinden. Maar we zullen zien of ie in CS 1.1 zit.

Verwijderd

Ga hem gelijk ff downloaden en bekijken :)

Verwijderd

joh, ik vind hem best leuk spelen, al ben ik dan redelijk newbie
idd. beetje stukjes uit DE_train enzo erin, maar best tof hoor
iets meer detail in map mag wel: qua textures en qua ronde vormen :)

• Elect
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 12:59 schreef BoW.Dutch_Commando het volgende:
Naar mijn mening zit je zomaar wat te lullen om je (slechte) map te promoten... Anders had je broer of was het nou een klasgenoot em wel gepromoot...
Dit zat ik ook al te denken ja ...
geloof er ook geen zak van eigenlijk ...

Post ff een chatstukkie of een forum, waarin de CS crew verteld dat hij in de nieuwe CS komt ...

Verwijderd

Topicstarter
Zijn code-name is Assasin

Ik heb dit topic geopend om jullie gewoon kennis te laten maken met deze nederlandse map die zal verschijnen in CS 1.1

Ik had jullie gevraagd om jullie mening, allemaal bedankt voor jullie mening!
In de negatieve punten die worden genoemd kan ik me ook wel voor een gedeelte vinden.

-Zo is het level niet echt gedetailleerd
-zouden kleine schoonheden beter kunnen zoals de bovengenoemde vierkante buizen
-vond ik zelf ook toen ik het level voor het eerst speelde dat hij veel op andere mappen leek

Hij is bezig om een update van deze map te maken! vooral grafisch gezien!!
Maar dat sommigen mensen een antwoord als hierboven geven, vindt ik echt zielig!!
Ik vroeg alleen om jullie meningen over de map en op zulke zielige uitspraken reageer ik gewoon niet op!!

• Elect
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 18:00 schreef MM het volgende:

Maar dat sommigen mensen een antwoord als hierboven geven, vindt ik echt zielig!!
Ik vroeg alleen om jullie meningen over de map en op zulke zielige uitspraken reageer ik gewoon niet op!!
Ik vindt juist dat zijn punt zeer goed is ..
en je kunt blijkbaar niks aangeven ..
wat is het mailadrs of icq nummer van de maker?
ik hem wat vragen stellen over de map ..

Verwijderd

Die gast zit bij mij in mij cs clan en woont bij mij in het dorp, die hem gemaakt heeft. Het is gewoon een L33t map, geloof me nou maar, en heel cs-end NL heeft het erover.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Zeker wel een vette map man!
De mensen die hier die map aan het afzeiken zijn, zijn gewoon jaloers... (omdat ze zelf ook een map probeerden te maken en niet verder kwamen dan een half gare kamer met 1 deur) of ze hebben 'm helemaal niet geprobeerd en zijn gewoon zielig...

Ik heb er net in rondgelopen en het ziet er echt wel goed uit hoor... mooie textures etc etc, ik heb er nog niet in gespeeld maar als het er al zo goed uitziet... en lekker groot is dan kan dat al bijna niet fout... ga zo door kerel (de maker dus :P) :7

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:34
Op zaterdag 03 maart 2001 16:41 schreef MM het volgende:
Een klasgenoot heeft een map voor CS gemaakt. hij heeft deze map naar de echte CS makers gestuurd en deze vonden hem zo goed dat ze hem in CS 1.1 doen.

Hij heet de_Rotterdam en je kan hem hier downloaden:
downlaod de_rotterdam.zip
Er komt schijnbaar nog een update maar hier kunnen jullie hem alvast testen!

Wat vinden jullie van deze map?
hmzzz in topic is ut cs_rotterdam.. en in je post is ut de_rotterdam.. verder.. ikdenk nie dat cs team die map in cs1.1 doet.. we zulle zien =] btw wedje leggen ? :D

• cryptapix
  • Laatst online: 15:34
Op zaterdag 03 maart 2001 22:47 schreef MM het volgende:
de maker van CS vertelde dat hij helemaal verslaafd was geraakt aan deze map en dat hij en zijn vrienden alleen nog maar deze map speelden!

Maar zeg nou eerlijk assault stelt ook niet veel voor maar is een van de meest gespeelde mappen op het net >:)
boehahahaha newb ? dust word wel degelijk ut meest gespeed.. en btw.. deze nep versie van train is neit door je klasgenoot gemaakt... ik kendu um al een tijde onder andere naam... schiet me zo nei te binne welke... en verder... no way... cs beta1.0 is ie nieens waard.. laat staan cs ver 1.1 =]

Verwijderd

Topicstarter
Daar gaan we weer!!
Jongens volgende week komt misschien 1.1 uit en dan zullen jullie zien dat ik gelijk heb!:7
hmzzz in topic is ut cs_rotterdam.. en in je post is ut de_rotterdam
Dat was een foutje, maar dat kon ik later niet meer rechtzetten! Maar welke kant gaat deze topic nu eigenlijk heen? als een aantal nu ook al daarover beginnen te zeiken!!!!!
btw wedje leggen ?
is goed >:)

Verwijderd

Hou nou maar allemaal jullie mond dicht als jullie toch alleen maar zitten te zeiken!!!

MM stelt jullie alleen maar voor aan deze Nederlandse map die in CS 1.1 zal verschijnen, hij vraagt alleen om jullie mening!

en inplaats dat een aantal hier niet gewoon hun kritiek punten over de map vertellen of complimenten geven aan de maker
NEE begint men MM uit te kafferen!!!

Dit is toch onzin!!!

En hou nou maar gewoon je mond dicht als het niet over de map zelf gaat!

• Dr_Frickin_Evil
Valt me trouwens ineens op, wat zijn jou screenshots donker rick_h! Zo valt toch niet goed te spelen?

Verwijderd

Nou ben ik als niet-cs-kenner natuurlijk niet erg goed in het beoordelen van dit soort dingen, maar als je vrolijk een dergelijke map gaat zitten maken en daarmee 83 mb data mee genereert, vind ik dat best knap.. beetje lullig dat iedereen hem nou zf gaat zitten kraken..

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Valt me trouwens ineens op, wat zijn jou screenshots donker rick_h! Zo valt toch niet goed te spelen?
Jij vuile lamer, zo kan ik het ook!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
aan de screenshots te zien, lijkt dit meer een ripoff van "Escape from the cargoship", een map in UT Tactical Ops.

ik heb een hekel aan donkere levels zoals dit. ik hou niet zo van industriele maps.

• Palomar
  • Niet online
Op maandag 05 maart 2001 10:23 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
achja.. als ik ga CS'en zet ik het contrastschuifje helemaal open ;) (heb nog zo'n ouwe monitor, softwarematig gamma instellen doe ik niet aan :P)
Op maandag 05 maart 2001 11:55 schreef 007 het volgende:
Heb je wel gelijk in.. het level is ook best donker.. als mensen de gammacorrectie dan extreem hoog zetten wordt alles heel licht en zie de tegenstanders veel beter ---> CHEATER!! ;)

En nog ff over de map zelf.. dr zitten wel allemaal lui hem helamaal af te zeiken met :r icons enzo.. dat is ook weer onzin, de map is niet slecht gemaakt.. hij is alleen niet zo origineel.. maar daarmee is ie niet slecht. Ik doe het hem niet na iig.. ;) (heb me btw nog nooit in maps bouwen verdiept, maar het lijkt me wel ingewikkeld)

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 11:07

Ridge

From the Bold & the Beauti

Lo,

Ik speel CS nietzo vaak ben meer een TFC'er

maar ik moet zeggen dat we juist trots moeten zijn als er een nederlandse map in een INTERNATIONALE game komt.

IK vind het wel zeer kewl.

Ps ik woon in Rotterdam :7

www.tradealliance.nl

• Dr_Frickin_Evil
Op maandag 05 maart 2001 11:55 schreef 007 het volgende:

[..]

Haha newbie. Het enige wat ik gedaan heb is gewoon de gamma in CS omhoog gezet. Wat is daar nou lame aan?

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 13:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Haha newbie. Het enige wat ik gedaan heb is gewoon de gamma in CS omhoog gezet. Wat is daar nou lame aan?
Newbie? Dacht ut niet, zo is het level niet bedoeld, maar goed als ik jou weer es tegenkom zet ik mijn gamma ook helemaal omhoog... :P

Verwijderd

*kuch* powerstrip ctrl + ctrl + cdtrl + *kuch*

• Dr_Frickin_Evil
Ik gebruik helemaal geen andere programma's om mn gamma omhoog te zetten. In windows staat ie gewoon op default setting, en in Counterstrike staat het gamma-balkje helemaal open. Is dat lame?

• Thunder
  • Niet online
Nee, want een ingebouwde feature mogen we gebruiken anders slopen ze ut er maar uit:D

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

[offtopicmode]idd gamma hoger zetten kan je niet zien als cheaten want dan 'Cheat' je nu waarschijnlijk ook al :P

Iemand al professionele Q3'ers zien quaken ?
Geen textures & maximale gamma :o

ziet er niet uit maar die gasten spelen verschrikkelijk goed.
[/offtopicmode]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Elect
  • Niet online
Ik pleur de gamma (brightness) ook dubbel zo hoog open bij CS, aangezien die maps allemaal zo donker zijn dat je geen zak ziet man ..
CS_building beta2 heeft dat ook in dat steegje waar je begint, en deze map is helmaal donker het hele leven door :)

Scotty, beam my brightness up!

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05 15:10
Lijkt me ERG sterk. De maker (Gooseman) heeft namelijk veel te druk om zelf lekker te spelen. Dit heeft hij al in meerdere interviews gezegt. Ik heb ook nog geen melding of screenshots in het officeële CS forum gezien.

Tefflar
mapper van CS_Building
http://forums.counter-strike.net/showthread.php?s=a7408213cbbfbd552cfcee9ba493b551&threadid=97187

Ps. CS_Building is idd donker, het is dan ook nacht en de schaduw is de enige dekking die CT hebben als komen aanlopen. Mijn gamma staat ook gewoon max (3.0). Vind ik eigenlijk ook wel een beetje cheaten maar als je dit niet doet ben je de enige en dus in het nadeel... Mijn map is nog beta, ik zal hem nog eens controlleren met gamma omlaag...

Verwijderd

Heb gister ff die map gespeeld en ik vond 'm wel tof.Zag er heel goed uit! 8-)

Maar met meer man in het level lijkt me wel wat leuker ;)

• Tefflar
  • Laatst online: 09-05 15:10
Welke heb je gespeeld? CS_BuildingB2 of CS_Rotterdam?

Als je de mijne tof vind dan thanks! :)

Ps. ben bezig met POD bot waypointfile....

[Edit - typo]

Verwijderd

zo.... dit draadje ook ff in me lijssie !!

kannik vanaaf thuis dat level es uitprobere

GrTz. J

• Type-R
  • Laatst online: 09-11 17:06

Type-R

One Minute Shakin

ik moet toegeven dat deze map wel degelijk kans heeft, keb in een interviewmet gooseman gelzen dat er 6 nieuwe maps komen! *D
www.planete-jeux.com/xtras/cs/interview_cs_eng.shtml

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Ik vind de map erg kewl, lekkerz groot, mooi vormgegeven alleen heb ik nog een leuk idtje dat je aan de map kan veranderen
Afbeeldingslocatie: http://fp.geocities.com/linktolink2000/got/de_rotterdam0000.JPG

het zou erg VET zijn als het mogelijk is dat deze trein heen en weer kan reiden. gewoon achteruit en vooruit. dat maakt weer dat je goed kan verstoppen, en veilig kan oversteken die plek.

Dus stel dit id ff voor aan die vriend (klasgenoot) van je. verder is de map gewoon goed, denk dat ie erg verslavend wordt.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ff omhoog gooien dit topic :)

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:45

ko9

het zou erg VET zijn als het mogelijk is dat deze trein heen en weer kan reiden. gewoon achteruit en vooruit. dat maakt weer dat je goed kan verstoppen, en veilig kan oversteken die plek.
Dat zou niet zo moeilijk zijn, maar het enige is dan wel dat je de lampen van de trein niet meer kan laten branden.

Verder vind ik deze map ook wel cool, maar heb nog niet met veel mensen gespeeld

Verwijderd

Als je nu eens effe iemand met kabel als server pleurt en je post hier effe de tijd en het ip van de server dan krijg je je map wel vol met mensen die m willen testen

btw ziet er goed uit

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het van die trein aan hem vertellen!

Maar ik heb kabel alleen zeiden ze hier op tweakers.net dat je dan maar met hoogstens 5 man kan spelen!

• Captain Pervert
Op woensdag 07 maart 2001 18:42 schreef MM het volgende:

Maar ik heb kabel alleen zeiden ze hier op tweakers.net dat je dan maar met hoogstens 5 man kan spelen!
Wat is dat nou voor gelul, wees eens wat preciezer?

Als je @homo hebt (16kb upload limit) kun je inderdaad niet meer dan +/- 5 Counterstrike PC's aan je verbinding hangen (wil je nog een beetje een lekkere ping hebben), anders zou ik niet weten wat je bedoelt.

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Welk deel van rotterdam moet het voorstellen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat nou voor gelul, wees eens wat preciezer?
Ik heb chello, dus dan weet je denk ik al genoeg!

dus dat wordt met hoogstens 5 man spelen dus!

Hoe groot is de ping dan als je met 4 of 5 man speelt?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 07 maart 2001 18:42 schreef MM het volgende:

als hij wat veranderd of er iets van zegd van mijn ID post je dat dan ook ff.

• ko9
  • Laatst online: 14:45

ko9

Dat kan je zo natuurlijk niet zeggen, want ik ken mensen met een hele snelle chello verbinding, maar anderen die ook chello hebben, hebben een K*T snelheid

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net op ICQ aan hem voorgesteld
maar hij zei dat het niet kan omdat sommige mensen een te langzame computer en internet verbinding hiervoor hebben!!

Maar Resettim, ik heb je naam wel ff bij het idee gezet!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 07 maart 2001 20:17 schreef MM het volgende:
Ik heb het net op ICQ aan hem voorgesteld
maar hij zei dat het niet kan omdat sommige mensen een te langzame computer en internet verbinding hiervoor hebben!!

Maar Resettim, ik heb je naam wel ff bij het idee gezet!
kheb hem nog gesproken op een gamepoint Cs server :). lekker fragge op hem >:)>:).

en als ie nou 2 versies maakt.

1> voor online
2> voor in netwerk of alleen voor mij :).

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
deze map komt er echt in, dan kan ik nog wel bevestigen... is al bekend

de_inferno
de_village
de_rotterdam
cs_thunder
cs_vertigo

weet er zo eentje niet meer
de map is gemaakt door [TSF]-Sm0lderS-, member van de vooraanstaande Nederlandse CS clan Tactical Strike Force (http://tsf.gamepoint.net)

en verder roelt de map hard...

• TheDuke
  • Niet online
Sm0lderS is de nieuwe nick van Assassin even voor de duidelijkheid

check verder het TSF forum voor meer info over deze map (zie url boven)

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

We spelen CS meestal savonds op mijn werk (prima secondaire arbeidsvoorwaarden dus! :P ) maar erhm nog nooit online gespeeld eigenlijk.. enig idee waar te beginnen zonder meteen door een partij newbie-bashers in de pan gehakt te worden? :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

[b]Op woensdag 07 maart 2001 23:22
kheb hem nog gesproken op een gamepoint Cs server :). lekker fragge op hem >:)>:).
Ja, was ik ook bij, met [DnD]Executor |TSF|Sm0lders, ReseT en nog wat gasten.

Was geloof ik in prodigy, :).

Verwijderd

/me is [TSF]BoneH

En uiteraard steun ik onze assie ook door dik en dun, want deze map kickt aars ! :P

verder nutteloze post dit...

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 08 maart 2001 13:04 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, was ik ook bij, met [DnD]Executor |TSF|Sm0lders, ReseT en nog wat gasten.

Was geloof ik in prodigy, :).
klopt helemaal, het was de_prodigy

ff oplette plz.
is het nou mogelijk als er 2 de_rotterdam versies uitkomen??

• TheDuke
  • Niet online
er zijn wel meerdere versies van rotterdam in omloop, maar er komt er maar 1 in 1.1 hoor :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 08 maart 2001 23:26 schreef TheDuke het volgende:
er zijn wel meerdere versies van rotterdam in omloop, maar er komt er maar 1 in 1.1 hoor :)
ok dat geloof ik zo, sekers allamaal beta versies. maar ik bedoel zulke versies
Op woensdag 07 maart 2001 23:22 schreef ReseTTim het volgende:

en als ie nou 2 versies maakt.

1> voor online
2> voor in netwerk of alleen voor mij :).

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Eindelijk nieuwe maps in CS :)

Rotterdam was idd wel een beetje groot, maar met 16 man moet het te doen zijn, alleen net zoals 747 kan het lang duren voordat je elkaar vind op het laatst..

• witchdoc
  • Laatst online: 05-11 14:58
Op donderdag 08 maart 2001 11:32 schreef tazzman het volgende:
We spelen CS meestal savonds op mijn werk (prima secondaire arbeidsvoorwaarden dus! :P ) maar erhm nog nooit online gespeeld eigenlijk.. enig idee waar te beginnen zonder meteen door een partij newbie-bashers in de pan gehakt te worden? :)
gewoon op de GoT servers.. ik zit daar ook, kan je op ze minst mij nog afknallen als we niet in't zelfde team zitten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die mij niet geloofde:

www.counter-strike.net/

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
hey kerel ik geloof je,

rob smolders, dat zal wel, maar hij zit er erin, dus vinden ze het een goeie map!

netjes gedaan hoor! (of die kameraad van je)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kamaraad heeft die gemaakt, ik niet!

Ik had hem alleen hier gepost omdat hij geen betaald e-mail adres heeft en omdat ik ff jullie reacties op deze map wilde hebben!

Maar nog bedankt voor jullie reacties

• Kokkers
  • Laatst online: 11-11 13:39
En je 2de post? geloof hetzelf!
Kunnen we nu dan alsjeblieft deze gast (en die andere triesto's) even publiekelijk uitlachen?
Ik zal beginnen.

*points, stares and laughs out loud!!!*

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
Hmz.. we draaien hem nu een tijdje als custom map... ik hoop dat er nog een aantal verbeteringen in zitten... want zoals wij hem draaien vind ik hem IMHO niet goed genoeg... zeker niet als je weet wat er allemaal kan.

Verwijderd

Rotterdam v1.2 is uit :P

Meer info op CSNL.net:
http://csnl.lannium.nl/index.php3?show=nieuwstracker&id=992080456

Ook deze zal in de officiele CS 1.2 verwerkt worden...

Go Sm0lders ! [TSF] 0wnage :)

• Theeboon
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Iemand al een idee wanneer CS 1.2 uit komt?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

eind deze maand samen met de nieuwe update (1.1.0.7) voice technologie enzo..

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

:O

• Marv
Op donderdag 14 juni 2001 10:24 schreef DeX het volgende:
:O
Je neemt me de woorden... eh... smiley uit de mond :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik heb em gedownlaod... heo kan ik em nu draaien? op een LAN bedoel ik... in welke map moettie staan en als wat voor een file?

Ik heb BTW de CS retail-versie uit HL Generation...

• Marv
Op donderdag 14 juni 2001 10:31 schreef MrFreeman het volgende:
Ik heb em gedownlaod... heo kan ik em nu draaien? op een LAN bedoel ik... in welke map moettie staan en als wat voor een file?

Ik heb BTW de CS retail-versie uit HL Generation...
Misschien kun je zelf even rondkijken... dan zie je een directory met de naam: "Maps"
Het zegt je misschien niets maar... als het goed is staan daar de "levels" (<-- andere naam voor "map") in... je kunt het nog checken door even te kijken of er bekende files instaan... cs_militia.bsp, cs_assault.bsp... suc6 :7

Pagina: 1