Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office Word print lege vellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het volgende probleem doet zich voor bij mijn office 2007 de laatste 2 dagen en ik kan er geen oplossing voor vinden.

Ik heb een PC gekregen waar office 2003 opstond en ik wilde in word een document uitprinten met een HPK7100 printer maar hij geeft alleen maar lege blaadjes?

Print ik iets uit via explorer dan print de printer gewoon prima.Hetzelfde in kladblok en windows zelf.
Ik dacht ik koop office 2007 wel en probeer het zo op te lossen,maar na een paar keer het font te hebben gewijzigd heb ik het zelfde probleem.

is er een manier om alle word instellingen weer op standaard te zetten zodat als er iets fout staat het weer ongedaan is gemaakt.

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Analyse en Herstel al gedaan?
Help > Analyse en Herstel (in 2003, zelfde in 2007?).
Uitgeschakelde items al bekeken, alhoewel ik niet denk dat het hier in zit maar leuk dat je het bij volgende problemen ook weet te vinden. Help > Info > uitgeschakelde Items

Even een paar vragen.
-Ongeacht het document dat je maakt is het niet af te drukken?
Dan zou ik eens de normal.dot weggooien (herbenoemen naar OLD) en een nieuwe laten neerzetten door office.

-Voorgaande Nee, het is wel te zien in afdrukvoorbeeld?
Mmm nu wordt het interessant. Kijk eens bij Opties > Afdrukken of er geen "rare" vinken aanstaan.

-Het is met afdrukken naar een "Office Document Image Writer" ook te zien (of PDFCreator enz)?
Ik sta versteld, zo op afstand even de weg kwijt met de informatie die mij geboden is. (meer info noodzakelijk)

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom