Toon posts:

Silverpoint of 2fast.

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik zit te twijfelen waar ik mijn nieuwe dedicated server zal gaan plaatsen. Mijn keuze is gevallen op Silverpoint & 2fast.

Kwa snelheid (ze staan bij trueserver beide) maakt het niet uit en kwa prijzen ook niet (misschien 5 gulden). Dus nu wil ik weten welke raden jullie mij aan? En ik wil geen andere goede colocation opties horen en geen suggestie zonder beargrumentatie. En ook niet van de werknemers zelf, al doen die het wel ga ik na de ander (dit trek ik wel na, want anders ga je doen alsof je bij andere bedrijf hoort). Dus wees erlijk en oprecht. :):)

Verwijderd

Ik zou 2fast.nl nemen.
Zeer goede service en technische kennis.

Bart

Verwijderd

Silverpoint is iets goedkoper, ze zitten allebei bij trueserver dus qua snelheid zal er geen tot weinig verschil zijn

2fast vind ik persoonlijk zeer goede service hebben, ze zijn deskundig en nooit te beroerd om je te helpen (ook bij colocated servers enzo).

Verwijderd

Voor onderbouwing kun je kijken op
[topic=136728]

Verwijderd

ik heb zo het idee dat het hier allemaal om geld gaat. is het niet belangrijk dat je server ook nog een beetje bereikbaar is?! daar heb ik wel een paar honderd gulden in de maand meer voor over hoor.

Verwijderd

Uhm via internet is hij goed bereikbaar en fysiek ook.. wat wil je meer :o

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Op zaterdag 03 maart 2001 19:31 schreef blablablabla het volgende:
ik heb zo het idee dat het hier allemaal om geld gaat. is het niet belangrijk dat je server ook nog een beetje bereikbaar is?! daar heb ik wel een paar honderd gulden in de maand meer voor over hoor.
Waar heb jij het over man?! Rats zei: maakt het niet uit en kwa prijzen ook niet Dus over het geld loopt hij niet te zeiken. Hij wil alleen weten welke van de 2 providers beter is.

Verwijderd

Topicstarter
Beide zijn altijd perfect bereikbaar hoor vanaf mijn pctje, (kijk namelijk weleens of ze het doen). Maar waar basseer jij het erop dat het om geld gaat? En dat ze niet bereikbaar zijn?

Verwijderd

Als je een server neerzet bij 2fast of silverpoint die zijn altijd goed te bereiken. In een maand tijd nog geen 2 minuten down tijd vanaf mijn chello mrtg pingdingie. Dus ook even een ode aan chello in wageningen :) super!

Verwijderd

Vraagje:
Hoe gaat dat bij 2Fast met het aanvragen van een .nl domein door particulieren?? Gaat dat op het KvK nummer van 2Fast of kan dat helemaal niet? Ik kan er op hun site niks over vinden

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

<li> Oud topic omhoof schoppen
<li> Crosposting
<li> ANS is geen hosting forum

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.