Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opmaak internetexplorer 8 verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben de volledige opmaak van alle webpagina's kwijt als ik gewoon op internet zet :( . Het lijkt net een eenvoudige HTML weergave of zoiets. Heb al opnieuw geinstalleerd etc, snap er helemaal niks van. Verder werk ik onder XP.

Graag een reactie want dit ziet er niet uit..... _/-\o_

Zijn er nog mensen die me verder kunnen helpen..... ik kom er niet uit! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 20:50 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Als ik het goed begrijp, maak je webpaginas die je ergens publiceert, en daar is je opmaak kwijt?
Kun je misschien een duidelijk voorbeeld geven? Screenshotje of zo, en wat je exact bedoelt met 'etc'?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• PeetR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:20
Ik gok dat ie naar de websites kijkt zonder de css te laden. Een beetje zoals in FF Beeld->Paginastijl->Geen Stijl.
Misschien bestaat er iets vergelijkbaars in IE8??

[ Voor 18% gewijzigd door PeetR op 29-09-2009 13:28 ]

Your time as a student is the best time of your life

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kijk even of de referenties naar je CSS bestanden etc. wel goed staan, dat wil nog wel eens misgaan als je lokaal ontwikkelt..

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

Verwijderd

OFF>CSA

Verwijderd

Topicstarter
Sorry,

Ik ben niet duidelijk geweest, ik ontwikkel geen pagina's, ik heb gewoon geen opmaak meer met het bladeren door internetpagina's....????
PeetR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:27:
Ik gok dat ie naar de websites kijkt zonder de css te laden. Een beetje zoals in FF Beeld->Paginastijl->Geen Stijl.

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik ook aan, ben aan het zoeken geweest maar volgens mij staat alles goed, heb het vergeleken met de pc waar ik nu op zit te typen, kan geen verschil vinden...rara politiepet....
Foxl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:30:
Kijk even of de referenties naar je CSS bestanden etc. wel goed staan, dat wil nog wel eens misgaan als je lokaal ontwikkelt..

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit is wat ik bedoel....

de afbeelding staat op...

http://picasaweb.google.n...ellig#5386861571549501794

Ik krijg de link naar de afbeelding niet aan de praat....
PeetR schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:27:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 14:19 ]

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-11 09:35

Arethusa

Niet die server

Wat staat er onder je Internet Explorer 8 in menu onder Page > Style >. Staat daar Default Style?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ja......
Arethusa schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:24:
Wat staat er onder je Internet Explorer 8 in menu onder Page > Style >. Staat daar Default Style?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er net achter dat ook alle office 2007 programma's een zeer beperkt grafisch uitterlijk hebben.... nagenoeg geen opmaak, saaie grijze kaders etc...??? Zou er iets met een grafische driver? mis kunnen zijn..... 8)7

zie voorbeeld

http://picasaweb.google.n...ellig#5386868018967126674

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 14:39 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

AzzKickah

06-CENSORED

En als je inlogt onder een ander gebruikersaccount dan? Het administrator-account bijvoorbeeld.
Is alles dan ook fucked?

[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2009 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
gaan we proberen...
AzzKickah schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:35:
En als je inlogt onder een ander gebruikersaccount dan? Het administrator-account bijvoorbeeld.
Is alles dan ook fucked?

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2009 14:50 ]

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-11 09:35

Arethusa

Niet die server

Je hebt ook geen software geinstalleerd gehad waarmee je custom thema's e.d kunt installeren?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Kijk nu komen we ergens!!!! nieuw profiel aangemaakt en nu heb ik geen problemen....rara...hoe kan dit nu _/-\o_
AzzKickah schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:35:
Is alles dan ook fucked?

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2009 14:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet.... de oplossing moet denk ik overigens daar wel in de buurt ziiten, maar waar. Had ook al een keer van thema gewisseld....maar dat hielp niet...
Arethusa schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:45:
Je hebt ook geen software geinstalleerd gehad waarmee je custom thema's e.d kunt installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Zou het installeren van Google Chrome het probleem kunnen zijn.....??

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk staan de grafische instellingen in XP niet goed dan kan het zijn dat je ook deze verschijningen krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Eens even gaan kijken wat ik daar kan aanpassen...
bobsqaud schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:54:
Waarschijnlijk staan de grafische instellingen in XP niet goed dan kan het zijn dat je ook deze verschijningen krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb net allerlei thema's gewisseld maar daardoor verandert er niks, waar kan ik nog meer grafische zaken aanpassen??

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net ook via systeemeigenschappen, geavenceerd etc de grafische eigenschappen op beste weergave gezet.....verandert niks? :'(

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Probeer even alle standaard instellingen van Internet Explorer terug te zetten.
Gebruik desnoods een nieuw profiel en maak daar je eigen profiel van.

Let er ook even op dat je je posts edit als je wat nieuws te melden hebt, in plaats van dat je 5 posts van jezelf achter elkaar hebt. d:)b

Verwijderd

Topicstarter
Thanks

Ik heb alle instellingen van explorer al teruggezet, mocht niet baten. Nieuw profie aangemaakt en toen was het probleem in het nieuwe profiel niet aanwezig. Ik kan nu natuurlijk de boel gaan omzetten maar dan moet ik ook allerlei instellingen met de hand gaan omzetten. Als er niks anders opzit dan moet dat maar maar ik wil toch nog even verder zoeken.... is toch vreemd.... 8)7
AzzKickah schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:19:
Probeer even alle standaard instellingen van Internet Explorer terug te zetten.
Gebruik desnoods een nieuw profiel en maak daar je eigen profiel van.

Let er ook even op dat je je posts edit als je wat nieuws te melden hebt, in plaats van dat je 5 posts van jezelf achter elkaar hebt. d:)b

Verwijderd

Topicstarter
Thks maar het probleem heeft niet alleen met explorer te maken, andere software heeft ook grafisch de nodige beperkingen, zie in dit draadje hoe Word er uit ziet..... Een nieuw aangemaakt profiel heeft deze problemen niet maar ik ben toch benieuwd waar het probleem door werd veroorzaakt.....

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:19:
Pagina: 1