Verwijderd

Topicstarter
Beste Foto liefhebbers van dit forum :)

Al lange tijd ben ik opzoek naar een flash trigger die draadloos word gestuurd doormiddel van een zendertje bovenop de camera.
Dan heb ik het over dit principe: http://www.fotokonijnenbe...remote_radio_trigger.html
Alleen dit is 1x zender en 1x ontvanger, ik zoek eigenlijk 1x zender 2x ontvanger zodat mijn universele flitskoppen allebei tegelijk flitsen.

Mijn vraag:
Is het mogelijk om dit product 2x te bestellen en gewoon 1 transmitter te gebruiken voor die 2 ontvangers of moet ik echt een speciaal kitje hebben dat 2 ontvangers heeft?

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 12:07
Optie 1 voldoet, maar lijkt me zonde. Op ebay worden dergelijke setjes met 1 transmitter en 2 receivers aangeboden.

strava

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt!
Maar als ik optie 1 zou willen uitvoeren, dan moet ik gewoon de beide ontvangers en zender op hetzelfde kanaal zetten? (CH1)

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-01 21:39
Klopt. grote kans dat als je twee setjes koopt, deze allemaal al op het zelfde kanaal ingesteld sttaan.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties :)
Ik ben via via namelijk goedkoper uit als ik 2 dezelfde setjes koop, dus ik ga voor die optie ;)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Je kunt ook gewoon de cactus triggertjes nemen, koop je 1 setje van receiver en ontvanger en je kunt er losse ontvangers bijkopen en die kosten heel weinig.

Ik heb ook een setje van 2x ontvanger en 1 zendertje.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:11
Nou ja, 'heel weinig', zo'n ontvanger kost €25 los terwijl je €40 voor zender + ontvanger betaald.

The devil is in the details.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 20:35
Hier misschien nog een interessante store voor je. Hier zijn de door Strobit geprezen cactus v4 triggers te koop. Onlangs zelf nog een setje gekocht. Kan je een basis set 1x trigger 1 x receiver en nog een extra uitbreiding 1 x receiver kopen voor vrij weinig. Winkel werkt goed, zelf dus onlangs ook gekocht.

Deze triggers zijn wellicht ook op ebay te vinden, echter weet ik zeker dat je ze hier betrouwbaar en in mijn ogen relatief goedkoop kan krijgen.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 08:51
Ik heb twee setjes van deze gekocht en deze morgen gaan ophalen bij mijn postkantoor. voorzover dat ik ze getest heb, werken ze prima, wel geen pc sync
Pagina: 1