Lexmark Z31: slechte prints

Pagina: 1
Acties:

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Topicstarter
Ik heb ongeveer een jaar geleden een Z31 gekocht. Geen slechte printer, zou ik zeggen. Prints waren heel goed totdat ik van W95 overstapte op W98... Nu heb ik in alle prints afwisselend lichte en donkere banden die iets ten opzichte van elkaar verschoven zijn plus af en toe blokjes tussendoor. Dit is echt van het ene moment op het andere gebeurd. Het enige dat goed afgedrukt wordt, is de testpage. Ik heb alles gedaan om dit te verhelpen (lees: ALLES), maar ik krijg de indruk dat het een driver-issue is. Iemand hetzelfde gehad?

(Ja, ik heb de cartridges schoongemaakt, ja, ook uitgelijnd, ja, kabel gecontroleerd, ja, nieuwe drivers, etc.)

A pc is like a work of art; it's never finished

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 22:06
heheh, weer 1 die baalt van lexmark :)
koop plz never nooit geen lexmark, of je moet zelfmoord neigingen krijgen...

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
ghehe yup :)
another lexmarkert :)

Lullig voor je .. had je maar ff wat reviews moeten lezen

Verwijderd

idd Op kantoor hebben wij ook zo'n printer staan en daar is altijd wat mee aan de hand.

1. papier storing
2. slechte prints
3. bij laden vullen stopt de printer gelijk en gaat niet vanzelf verder als je klaar bent met laden.

Deze staat ook zo vaak als kan uit.

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Ja okee, heel mooi allemaal, maar in mijn geval heb ik in W95 nooit een probleem met die printer gehad. Ik heb er niet zo heel veel aan als mensen mij vertellen dat Lexmark prut is (dat het qua cartridgeprijs prut is, wist ik al :(); ik had liever gehoord of het ding gewoon incompatible is met W98.

Verwijderd

Hallo daar, ik heb voor dit printertje een Xerox XJ6C gehad en een HP8nogwat......ben echt wel blij met m'n Lexmark Z31 perfecte printen en m'n inkttanks gaan errug lang mee....dus Lexmark :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wij gebruiken die dingen in Win NT.

Wat een herrie bakken :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 11:53 schreef h_e_k het volgende:
Hallo daar, ik heb voor dit printertje een Xerox XJ6C gehad en een HP8nogwat......ben echt wel blij met m'n Lexmark Z31 perfecte printen en m'n inkttanks gaan errug lang mee....dus Lexmark :)
Geen problemen? Onder welk OS?

Verwijderd

"onder welk os?"
Ik draai op dit moment probleemloos met Win2k maar hij heeft ook zonder enige problemen op 98 en ME gewerkt.

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Ik draai op dit moment probleemloos met Win2k maar hij heeft ook zonder enige problemen op 98 en ME gewerkt.
Ooooookee... dan tast ik dus echt in het duister :( Zeer vaag.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:50

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Heb een Lexmark 5700, maar daar is niets mis mee, heb em onder 95, 98, 98SE, ME, NT en Win2K gehad.. enne no problemo. Alleen over het netwerk printen kan alleen tussen de zelfde os-en lijkt het.

Je kan Lexmark bellen, hun service zegt dit:
- Binnen 24h wordt ie thuis opgehaald
- Binnen een week is ie gefixort of krijg je nieuwe.
- Voor 1 jaar na aankoop en alles ex cartridhes goed in doos doen voor ze het ophalen.

nummer wat je moet bellen zal op de site staan of in je papieren. Hebben ze sowieso een helpdesk. Tis geen slecht spul, ze moeten alleen ff oefenen met die drivertjes ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1