Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jomesie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-08-2022
Via deze weg wil ik vragen of er een headset bestaat waarmee ik via bleutooth mijn telefoontjes kan afhandelen en bedraad naar mijn mp3speler kan luisteren.Ik heb bijvoorbeeld wel de philips shb9000 gezien, maar die schakelt alle bleutooth zaken uit op het moment dat de audiokabel in de headset stopt.
De jabra bt325s heb ik ook al geprobeerd, maar die bevalt niet omdat de microfoon te verweg zit en ik kan het volume niet aanpassen van de mp3speler.

Heeft iemand suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 29-09-2009 14:02 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waarom luister je niet ook gewoon muziek die op je telefoon staat? De meeste telefoons/headsets kunnen volgens mij automatisch van het A2DP (Stereo muziek profiel) naar het HSP (Headset profiel) overschakelen.

Dus, je ben lekker muziek aan het luisteren die op je telefoon staat. En op het moment dat je telefoon over gaat, dat je dan gewoon een tringeltje in je oor heb en kan opnemen. Zodra je het gesprek beëindig, dan start de muziek automatisch weer.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• jomesie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-08-2022
He,
Bedankt voor je reactie.
Opzich is dat wel een idee, maar dat vind ik wat zonde van me ipod 160gig.
Die wil ik uiteraard gewoon blijven gebruiken.
Vandaar mijn vraag.

Jop