Asus W90vp - Een verstandige keuze?

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• Marco122
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-12-2017
Mijn oog is gevallen op de Asus W90vp. Een zeer mooi afgewerkt systeem met goede specs echter met de nodige problemen. Ik hoor veel over slechte driver ondersteuning en over schermproblemen. :?

Ik wil deze notebook graag kopen maar ik twijfel of dat wel verstandig is. Straks heb ik een dure laptop gekocht met alleen maar problemen. 8)7

- Wie heeft ervaring met de Asus W90vp, W90vn of W90v?
- Hoe is de Asus service in Nederland? (bereikbaarheid, kwaliteit, snelheid)
- Stel ik moet de laptop voor service opsturen. Hoe gaat dit dan bij Asus Nederland?

N.B.:
Ik ben geen gamer maar wil de laptop vooral als backup gebruiken voor mijn vaste systeem en voor
multi-media toepassingen.

Alvast bedankt.

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-11 14:50
hoi,

ik heb de laptop zelf niet maar ik heb me er ook in verdiept. De driverproblemen zijn er niet, alleen als je gaat gamen is het probleem dat je afhankelijk bent van asus voor de update van de drivers van de videokaarten aangezien deze videokaart alleen in deze laptop zit is de kans dat hij ooit geupdate wordt zeer klein.

maar voor gamen zou ik toch eerder een alienware kopen en voor mij is de laptop toch te groot. maar als je een desktopvervanger wilt en je vindt het scherm niet te groot is dit volgens mij de perfecte machine.

kwaliteit en service van asus zijn naar mijn ervaring zeer goed. ik ga persoonlijk dus voor de nieuwe alienware van dell maar dat is ook omdat ik die er gewoon cool vindt uitzien..;-)

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Asus W90 series is extreme gaming. Als je niet gamed raad ik je aan niet een gamers-laptop van 2400 euro te kopen.

Wat voor "multimedia toepassingen" gebruik je ?

I don't hate you, I nothing you

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-12 10:13
Een game laptop is leuk, maar de vraag die ik denk dat jezelf moet stellen is, of het uberhaupt wel waard is.

Ik vraag me af, of jezelf wel realiseerd dat een game laptop een ontzettend grootte afschrijving heeft in tegenstelling tot andere producten. Verstandiger zou zijn, om af te stappen van het game laptop idee en dan over te stappen naar een multimedia laptop. Waar je overigens ook goed een game kunt spelen.

Voordeel hiervan is, dat je geld bespaart en meestal nogeens een betere accuduur ervoor terug krijgt.

Wat betreft het merk Asus. Asus behoord tot de betere merken van de laptop/notebook markt. Echter zullen er altijd bij ieder merk wel mensen zijn met slechte/goede ervaringen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:31
Welkom op GoT! :w

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.