Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn MX400 laser muis, of althans, het configureren daarvan in SL: De muis wordt prima herkend (LCC 3.10), maar waar ik vroeger onder de -back en -forward buttons zelf de toetsaanslagen "cmd-pijltje links" en "cmd-pijltje rechts" kon configureren, lukt dat nu niet meer. Derhalve kan ik deze knoppen dus ook niet meer gebruiken tijdens het browsen...

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PccIilnM6pqC4kRBl057ZmUD/full.png

Onder "typ een toets" kan ik prima pijltje links selecteren, ik kan alleen geen modificator (cmd in dit geval) toewijzen. Iemand dit al wel gelukt? Of zit ik gewoon ontzettend stom te doen? Overige functies van de muis kan ik wel correct instellen.

Wat heb ik getracht:
• LCC ge-deinstalleerd, reboot, opnieuw geinstalleerd, same
• Muis in andere UCB poort (leek me ook niet nodig, maar toch)
Google

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als ik het me goed herinner moet je dan de functie van Toetsaanslag even naar een andere functie zetten en dan weer terugzetten op Toetsaanslag. Dan vul je [ of ] in bij de toets en klik je cmd aan. Het lijkt soms alsof de knop niet is ingedrukt, maar als het goed is werkt het dan wel.

Dit probleem had ik al met LCC toen ik nog Tiger draaide, uiteindelijk ben ik overgestapt op USB Overdrive en nu op Steermouse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:28

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Topicstarter
Frietsaus schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:09:
Als ik het me goed herinner moet je dan de functie van Toetsaanslag even naar een andere functie zetten en dan weer terugzetten op Toetsaanslag. Dan vul je [ of ] in bij de toets en klik je cmd aan. Het lijkt soms alsof de knop niet is ingedrukt, maar als het goed is werkt het dan wel.

Dit probleem had ik al met LCC toen ik nog Tiger draaide, uiteindelijk ben ik overgestapt op USB Overdrive en nu op Steermouse. :)
Does the job nicely. Weer wat geleerd. Ontzettend bedankt :)

't zijn van die kleine dingen, maar dit knapt echt ontzettend op!!

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nog even een alternatief: Als je Steermouse installeerd zijn die knoppen ook standaard ingesteld als back en forward knoppen. Is wel een programma dat na een tijdje verloopt. Maar als je hem dan de-installeerd en weer installeert doet hij het weer een tijdje. :p