Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey mensen,

Ik was even wat aan het klooien met mn iPhone, en wat chat programma's ed.
Nu heb ik mijn telefoon op't werk in zn dock staan en elke keer als ik wil chatten pak ik hem uit de dock.
Nu vroeg ik me af of het ook mogelijk is om keyboard input van windows rechtstreeks naar de iphone te sturen, ik kan dan mn iPhone in zijn dock laten staan en via mijn gewone toetsenbord veel sneller typen.
Ik heb voor Windows mobile wel zo'n programma gebruikt, maar is die er ook voor de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Nee, nog niet makkelijk verkrijgbaar. Heb al wel een concept voor een "iKeyboard" gezien ergens. Maar waarom chat je niet gewoon via de computer, via ebuddy enzo?

Als je SMS'en bedoelt, daar was wel iets voor (anders dan de T-mobile site)... Kan er even niet opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je hem gejailbreakt hebt kan je een VNC server er op installeren (Veency) dan kan je je toetsenbord wel gebruiken.

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
Vanx schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:51:
Nee, nog niet makkelijk verkrijgbaar. Heb al wel een concept voor een "iKeyboard" gezien ergens. Maar waarom chat je niet gewoon via de computer, via ebuddy enzo?

Als je SMS'en bedoelt, daar was wel iets voor (anders dan de T-mobile site)... Kan er even niet opkomen.
Het is de pc van het werk, waarop ik verder geen onnodige software mag/wil installeren. En aangezien de firewalls hier ook redelijk fanatiek zijn.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Ik heb een tijdje terug een filmpje gezien van iemand die een bluetooth keyboard had gesyncd met z'n iphone, maar dat ging niet heel makkelijk... Jammer, had het erg handig gevonden. Klein keyboardje, iphone, en je hebt een mini laptop voor bij colleges enzo. Heb het de laatste tijd echter niet echt meer in de gaten gehouden, maar denk niet dat er veel veranderd is.

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

voor Ebuddy hoef je geen software te installeren, dat is gewoon web-based waardoor je gewoon kan msn'en via je web brouwser. :)

There is always a way

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Armageddon_2k schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:09:
[...]

Het is de pc van het werk, waarop ik verder geen onnodige software mag/wil installeren. En aangezien de firewalls hier ook redelijk fanatiek zijn.
Ik neem aan dat eBuddy ook geblokt is dan.. Portable Pidgin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
Pleisterwerk hea jongens :P
Ik zoek een oplossing voor mn toetsenbord en we eindigen met webbased chatprogjes :D

Nee maar het gaat me dus echt op iPhone input, dus ook voor smsjes enzo. Maar ik begrijp dat dat een lastige sessie gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Armageddon_2k schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:41:
Pleisterwerk hea jongens :P
Ik zoek een oplossing voor mn toetsenbord en we eindigen met webbased chatprogjes :D

Nee maar het gaat me dus echt op iPhone input, dus ook voor smsjes enzo. Maar ik begrijp dat dat een lastige sessie gaat worden.
Bluephone ellite 2 ;)

http://mirasoftware.com/BPE2/

your welcome ! :)

[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-10-2009 08:44 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
Verders een topprogramma zo te zien, helaas alleen voor macOS }:|
En ik was zo happy toen ik over de site liep te scrollen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 12:54

NEn

Zekersteweten

Niet teveel van balen; software kan i.c.m. de iPhone niet bijzonder veel http://mirasoftware.com/BPE2/phones/ iig niet smsen

-- Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk --

Pagina: 1