🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Telfort heeft de afgelopen dagen storingen. Dit wordt ook op de storingsoverzichten op de website vermeld, en je hoort het zelfs via de telefoon.
Volgens mij hebben ze liever niet dat heel Nederland hierover belt, laat staan jou daartoe dwingen...
Volgens mij hebben ze liever niet dat heel Nederland hierover belt, laat staan jou daartoe dwingen...
En wat is nu je doel van dit topic?Freekers schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:51:
Oke fijn, heb je net een lang verhaal getypt naar de klantenservice van telfort, krijg je dit te zien als je op verzenden drukt:
[...]
Teruggaan met je browser heeft geen zin, hele verhaal foetsie !
Ik vind dit persoonlijk zeer slecht, aangezien je nu verplicht wordt met dat 0900 nummer te bellen als je problemen/hulp nodig hebt
Of je wacht even een paar dagen met je emailtje?Freekers schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:51:
Ik vind dit persoonlijk zeer slecht, aangezien je nu verplicht wordt met dat 0900 nummer te bellen als je problemen/hulp nodig hebt
Wat betreft je hele verhaal Foetsie:Freekers schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:51:
Oke fijn, heb je net een lang verhaal getypt naar de klantenservice van telfort, krijg je dit te zien als je op verzenden drukt:
[...]
Teruggaan met je browser heeft geen zin, hele verhaal foetsie !
Altijd eerst heel je text tikken in bv Notepad, en dan pas via Kopiëren - Plakken in het tekstkader plaatsen op de site, als het dan mis gaat (en dit gaat nog best vaak mis) heb je alsnog de tekst om het later nog eens te proberen.
Dat was ook niet mijn bedoeling, ik wou ze aan andere vraag stellen[b][message=32652370,noline]
Dat vraag ik mijzelf nu ook eignelijk af. Ik gok dat ik toen zo gefrustreerd werd door dat bedrijf dat Telfort heet (zoveelste flater van hun) dat ik dit topic opende.. In principe kan het wel dicht ja.
Ik wacht al een week of 2, want 2 weken terug was er een andere fout aan hun kant waardoor je niet kon mailenCapa schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:03:
[...]
Of je wacht even een paar dagen met je emailtje?
Doe ik normaal ook, maar ik had nogal haast.. Dom dom, ik weet het.ReBr schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:24:
[...]
Wat betreft je hele verhaal Foetsie:
Altijd eerst heel je text tikken in bv Notepad, en dan pas via Kopiëren - Plakken in het tekstkader plaatsen op de site, als het dan mis gaat (en dit gaat nog best vaak mis) heb je alsnog de tekst om het later nog eens te proberen.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zo te zien is er nog steeds een storing. Gaat het wel goed met Telfort? Ik maak me een beetje zorgen.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Pagina: 1