Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:55

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in de markt voor een smartphone, en dan met namelijk voor zakelijk gebruik.
De diverse mogelijkheden van de diverse telefoons zijn me allemaal duidelijk (voorzover dat mogelijk is)

Echter...

Ik wil graag weten of de N97 de mogelijkheid bied om word en excel documenten en spreadsheets te openen / lezen en te bewerken ??
Tevens of pfd bestanden geopend kunnen worden (bewerken hiervan is niet nodig) ??

Heb met wezenloos gelezen aan revieuws en topics op deze site en dit forum.
maar een antwoord heb ik nog niet kunnen vinden
(de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik niet alle 138 pagina's in het N97 topic heb gelezen 8)7 ).
En de zoek functie brengt me ook geen duidelijkheid (verwijst me naar topics in het andriod gedeelte van dit forum).

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:00
Als je het N97 topic gevonden had, waarom plaats je dit bericht dan niet daar?

Home Assistant configuratie

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En, als je gewoon even de specificaties had bekeken op in de startpost (de eerste post van dat hele lange topic), dan had je daar je antwoord kunnen vinden.

Ook op de Nokia site, kan je lezen welke functies er op het toestel zitten...

Oftewel, met een beetje zoeken had je dit zelf ook kunnen vinden. En dat is toch wel wat wij een beetje verwachten van users...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.