Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 09:14
Ik ben op zoek naar het volgende product om mijn power cable te modden:

http://www.frozencpu.com/...rimp_Connector_Black.html

Ik heb al gekeken bij FrozenCPU, maar ik vind 15 dollar voor het versturen van 4 euro aan producten een beetje veel ;). Iemand enig idee of dit dingen dichterbij te krijgen zijn? Het gaat om zowel 2 eindconnecters als 2 tussenvarianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

redfoxert schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:48:
[...]

En dan nu de SATA variant! :D

Was zeker nog vroeg toen je keek?
uhh jah :X

Anyway, ze zitten ook in de ConnectX setjes van AC Ryan.
http://www.highflow.nl/mo...tx-kit-deluxe-uvblue.html

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 16:32

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Die dingen zitten hier altijd op de verloopjes van power sata kabels die je via molex aansluit, het is dan een normale en een met een eindje, dat er maar aan een kant kabel in kan zegmaar.

Misschien is het dus een idee dat je ergens van die dingen scoort en dan toch goedkoper uit bent.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

BGB4rn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:02:
Die dingen zitten hier altijd op de verloopjes van power sata kabels die je via molex aansluit, het is dan een normale en een met een eindje, dat er maar aan een kant kabel in kan zegmaar.

Misschien is het dus een idee dat je ergens van die dingen scoort en dan toch goedkoper uit bent.
Sja, misschien DealExtreme?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
BGB4rn schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:02:

What he said, Ik heb ze gekregen bij mijn mobo (en andere verschillende pakketjes) en heb zo een treintje van 6 gemaakt. Mijn arme 7 en 5 volt vindt het nog goed :P Go Go Gadgetfietsnaardecomputerboer

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 09:14
Ik heb even wat kabeltjes opgesnort en die kan ik er inderdaad voor gebruiken. De eerste werkte wat tegen (schroevendraaier te dik), maar de tweede heb ik er netjes afgehaald (ditmaal met stanleymes ;)) en ligt klaar voor assemblage ;). Bedankt voor de hulp :)!
Pagina: 1