Toon posts:

Lotus 1 op de pc??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha allemaal,

Ik heb toenet effetjes gesurft op internet en zag ergens een link staan van het beroemde spel "lotus 1" voor op de PC. Maar als ik het run dan krijg ik een dive overflow error. Weet iemand wat ik hiermee aan moet. Ik heb dat nogeens gehad, maar toen was het een dive by 0 error, en dat had toen te maken met de muis driver. Heeft iemand van jullie lotus 1 op de pc, want zover ik weet is het nooit uitgekomen voor op de pc.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ja ik ken het, heb dat bij heeeeeeel veel DOS shit, ook games. Probeer eens een bootdisk naar DOS?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 22:04
Lotus 1?

Jee hoeveel versies had dat wel niet?

Iig een superwreedspel nog uit mn 386-tijd. Megagave deuntjes zaten erbij, vooral nummer 6 (kan zijn dat ik deel 3 had ofzo), en mega gave banen. Heb dat spel uren met iemand in split-screen gedaan.

Eens kijken, ik moet hem nog op flop hebben :7

Heusinkveld Engineering

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Lister heeft het over deel III :)

(Lotus III - The Ultimate Challenge)

Ik herinner het me uit mijn P75 tijd :P

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

download een Amiga emulator en kick.rom een download Lotus.ADF en spelen maar...

Ik speel nog regelamtig oude spelen...nostalgia ten top!

http://i.am/godflesh
Amiga Emulation Nation

:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat is inderdaad Lotus III ( :r )....Lotus I (VET) is alleen voor de Amiga verschenen! Effe Fellow of WinUAE downloaden en spelen maar...:)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1