[ftp] 452 Transfer aborted. No space left on devi

Pagina: 1
Acties:

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zit bij Freehosting. Krijg nu deze melding. Ik ben sinds een week niet meer over mijn limiet heen (5 Mb). Daar kan het dus denk ik niet aan liggen. Is de harde schijf van de server gewoon vol?

(hoop dat dit een beetje de plek is voor dit soort vragen.)

Verwijderd

misschien gewoon weggaan bij freehosting ?:)

• php
  • Niet online
Daar wordt ook aan gewerkt, maar momenteel is dat geen optie. Heb de index van de site geveegd, en krijg er geen nieuwe op. Er staat vanwege een mislukte poging nu een index van 0 bytes.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Bel met freehosting, als er een sysop iets uitgepakt heeft wat jouw uid heeft, dan komt dat bij je quota erbij .... Dat kan goed het probleem zijn ... Of heb je mail op de server staan, die bij je quota wordt opgeteld?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• php
  • Niet online
Hmmm, mail zou kunnen, ik leeg die box nooit, (gebruik hem ook niet) en als een grappenmaker daar wat in gedonderd heeft..... Even kijken dus....

• php
  • Niet online
En wat blijkt: dat is hetook niet. Heb wel mijn mailbox leeggegooid, maar deze gebruikte maar 5% van mijn 5Mb space. Heb ook nog een shet vermoeden dat dat 5 andere Mb's zijn.

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ik weet niet of je shell-toegang hebt, maar je kan ook het volgende proberen:

find / -user $user (waar $user je username is)

Dan kan je zien waar bestanden staan van jou, en zo kan je er achter komen welke files er te groot zijn .. En eventueel zelf oplossen...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• php
  • Niet online
Freehosting geeft helaas geen shell toegang. het is op miraculeuze wijze opgelost, er is maar 1 script, waarvan op miraculeuze wijze de datafile is verdwenen. Mijn vermoeden is dat Freehosting heeft lopen $%^#.

Maar alles doet het weer, dus ik ben weer blij.
Pagina: 1