Toon posts:

PIII 500@560 temp 68° schadelijk??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een temperatuur van 68° schadelijk voor zulk een ding of niet? Dit is wel stressed en het is wel heet in de kamer maar is dit niet verschrikkelijk hoog?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
volgens AMD kan ie tot 90 graden,

als ik btw een paar koelers uitzet en dan is ie 58 graden dan loopt ie vaak vast :(

heb je je koeler wel goed vast? en de sticker eronder wel eraf gehaald?

Audi A8 W12 6.0

• delyver
oh ik zie niet dat het om een P3 gaat, dat weet ik niet hoe veel graden die aankunnen zou er wel niet veel vanaf liggen :)

(ik zat teveel naar je sig te kijken |:()

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
ja mijn Sig AMd 1gigatje draait zelfs stabiel op 65° maar euhm vanaf 70° raden ze toch beter koeling aan maar ja voor een P3 is dit shadelijk of niet hehe iemand ervaring ermee?

• delyver
70 neem ik aan?

ik denk niet dat het schadelijk is, wel verkort het de levens duur, dus van 15 jaar naar 5 ofzo

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
ach dieje gast haalt laten we zeggen gemiddeld 3-4 uur per dag +65° als de verwarming aanstaat (meestal dus) nu ja als hij de 70 haalt zou het wel kunne dat ie weg is ja ;)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

68° is wel wat aan de hoge kant, ik zou er X-tra koeling op zetten.
Volgens mij nog niet echt schadelijk, maar het zorgt wel voor veel X-tra warmte in je kast, zodat andere onderdelen warmer worden [vid.kaart/hd/etc.]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
Ja zijn Ge 1 DDR is ook OC'ed en hij zei dat die soms crashde maar als hij wat minder zette dan crasht hem nooit. Ach we zullen zien wat ermee gebeurt he.
Pagina: 1