Is een temperatuur van 68° schadelijk voor zulk een ding of niet? Dit is wel stressed en het is wel heet in de kamer maar is dit niet verschrikkelijk hoog?
volgens AMD kan ie tot 90 graden,
als ik btw een paar koelers uitzet en dan is ie 58 graden dan loopt ie vaak vast
heb je je koeler wel goed vast? en de sticker eronder wel eraf gehaald?
als ik btw een paar koelers uitzet en dan is ie 58 graden dan loopt ie vaak vast
heb je je koeler wel goed vast? en de sticker eronder wel eraf gehaald?
Audi A8 W12 6.0
ja mijn Sig AMd 1gigatje draait zelfs stabiel op 65° maar euhm vanaf 70° raden ze toch beter koeling aan maar ja voor een P3 is dit shadelijk of niet hehe iemand ervaring ermee?
70 neem ik aan?
ik denk niet dat het schadelijk is, wel verkort het de levens duur, dus van 15 jaar naar 5 ofzo
ik denk niet dat het schadelijk is, wel verkort het de levens duur, dus van 15 jaar naar 5 ofzo
Audi A8 W12 6.0
ach dieje gast haalt laten we zeggen gemiddeld 3-4 uur per dag +65° als de verwarming aanstaat (meestal dus) nu ja als hij de 70 haalt zou het wel kunne dat ie weg is ja
68° is wel wat aan de hoge kant, ik zou er X-tra koeling op zetten.
Volgens mij nog niet echt schadelijk, maar het zorgt wel voor veel X-tra warmte in je kast, zodat andere onderdelen warmer worden [vid.kaart/hd/etc.]
Volgens mij nog niet echt schadelijk, maar het zorgt wel voor veel X-tra warmte in je kast, zodat andere onderdelen warmer worden [vid.kaart/hd/etc.]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ja zijn Ge 1 DDR is ook OC'ed en hij zei dat die soms crashde maar als hij wat minder zette dan crasht hem nooit. Ach we zullen zien wat ermee gebeurt he.
Pagina: 1