Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Touchpad doet niks meer

Pagina: 1
Acties:

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Hallo,

Ik heb net mijn nieuwe laptop thuis gekregen die mijn oom mee had genomen van zijn werk. Hij werkt bij dixons en heeft hem vanavond even langsgebracht, en heb er gelijk al een probleem mee. Het gaat hier om de Packard Bell Easynote LJ65-CU-014NL. Toen ik de pc voor het eerst aandeed, moest ik kiezen in welke taal ik mijn windows wilde installeren, of ik akkoord ging met de voorwaarden blabla. Gelijk toen al werkte de muis niet. Ik moest het dus doen via een USB muis. Ik dacht ik wacht even tot ik in windows ben, misschien is het dan beter. maar nog steeds niks. Heb ook al drivers opnieuw geinstalleerd, geen succes. De touchpad geeft geen teken van leven. Ook de linker en rechtermuisknoppen niet.
Ik heb mijn oom al opgebeld en hij zei dat hij een andere mee zou nemen maar ik dacht misschien is het de moeite waard om hier even wat neer te zetten.

Ligt het aan de software, drivers of moet ik het laten zoals het is en morgen maar mijn nieuwe laptop in ontvangst nemen?
Graag hoor ik wat van jullie.

Gr. Ruben

Verwijderd

Ik vermoed dat de ribbon cable loszit van de betreffende touchpad. Zeker als het vanaf het begin al niet gewerkt heeft ;)

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
Ik heb wel eens meegemaakt dat er op een notebook een aan/uit schakelaar zat voor het touchpad, zodat je niet per ongeluk klikte als je aan het typen bent, kijk eens of die er op zit.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Misschien staat hij uitgeschakeld in de BIOS :)

[ Voor 18% gewijzigd door ThinkPad op 28-09-2009 21:00 ]

• Ruben1992
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:59:
Ik vermoed dat de ribbon cable loszit van de betreffende touchpad. Zeker als het vanaf het begin al niet gewerkt heeft ;)
Ja maar hij herkent m wel in apparaatbeheer...
Ook kan ik in de BIOS nergens vinden over de touchpad..

[ Voor 9% gewijzigd door Ruben1992 op 28-09-2009 21:04 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Nieuwe laptop, hardwaredefect, gewoon meteen terugsturen dus.

• Ruben1992
Idd. Dacht ik ook al aan
maar het heeft geen zin om bijv. nieuwe windows op te zetten?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

RemcoDelft schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:07:
Nieuwe laptop, hardwaredefect, gewoon meteen terugsturen dus.
wel een lullig hardwaredefect als het een knopje/schuifje betreft...
Een beetje voorzichtig zijn met voorbarige conclusies. Voor de TS komt er morgen een nieuwe, maar anderen met een vergelijkbaar probleem kunnen hun flaptop dan wel een paar weken kwijt zijn. Zonde, als de "technische dienst" er dan achter komt dat de gebruiker het schuifje op touchpad blokkeren had staan...

-_-

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:33
Of een FN toetscombinatie.

• Ruben1992
Lol, er bleek een touchscreen knopje op te zitten voor de touchpad.
hij doet het dus weer :P de functietoetsen had ik al geprobeerd maar dit heb ik over het hoofd gezien
ik kon me ook haast niet voorstellen dat hij niet goed aangesloten zat.

kan dus slotje op

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 06:50

KoudeAardbei

Moderator

robin

Haha, grapjas ook weer hoor, 2 uur in de stress, is het een touchknopje _/-\o_
Pagina: 1