Het verbaast me enigszins dat er op GoT nog nagenoeg niets is gezegd over de zeer informele Open Coffee netwerk bijeenkomsten. Ik organiseer zelf sinds Mei in Almere de lokale OCA en in Nederland zijn er nu al meer dan twintig!
Wat is Open Coffee? Laat ik 'sNeerlandsch OC voorvechter Martijn Reintjes (van OC Utrecht) het woord geven:
Dus! Wie is er bekend met Open Coffee? Wat vindt men er van? Heb je zelf interesse om naar een OC te gaan of er zelf een te starten?
Wat is Open Coffee? Laat ik 'sNeerlandsch OC voorvechter Martijn Reintjes (van OC Utrecht) het woord geven:
In ons geval is er elke eerste donderdag van de maand een bijeenkomst. Aanstaande donderdag is de vijfde editie. Tot nu toe ben ik er bij twee zelf bij geweest en het beviel me uitstekend! Ik woon pas net in Almere, dus dan is het best prettig om op deze manier snel wat leuke mensen uit de regio te leren kennen. Naast wat IT collega's en mensen uit de grafimedia heb ik ook het genoegen gehad om met een heuse opruimcoach te sprekenOpen Coffee is een regelmatig gehouden, informele bijeenkomst waar eenieder die iets met “online” heeft elkaar kan ontmoeten, ideeen bespreken, kennis delen, brainstormen, meetings houden of samenwerken. Ontspannen netwerken dus, onder het genot van een kopje koffie.
Open Coffee is een open concept dat begonnen is in Londen en inmiddels iedere week wereldwijd gehouden wordt op meer dan 100 locaties. Het tijdstip en de inhoud verschilt per stad, maar overal ontmoet je interessante en aardige mensen.
Voor wie is Open Coffee?
Open Coffee is voor iedereen, de gemeenschappelijke factor is vaak wel "online", maar iedereen is welkom. Open Coffee is ook meer een plek om te chillen met andere leuke en interessante mensen. Goede gesprekken ontstaan als vanzelf.
Dus! Wie is er bekend met Open Coffee? Wat vindt men er van? Heb je zelf interesse om naar een OC te gaan of er zelf een te starten?
[ Voor 6% gewijzigd door Liegebeest op 28-09-2009 21:16 ]
Liege, liege, liegebeest!