Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb sinds een half jaar geleden een i7 core systeem (dx58so, i7 920 normale kloksnelheid, ati kaart, 6 gb ram, 1 tb hardeschijf,.)

Sinds kort heb ik me een tv kaart aangeschaft (hauppage win tv pvr 150) deze heb ik met succes kunnen installeren, ik gebruik deze hardware dan ook om games mee op te nemen omdat dat hardware matig record en compleet 'lagloos' is voor de spellen dat je record. Helaas kan ik geen geluid op nemen maar ik DACHT dat ik de oplossing gevonden had, ik stopte een kabel van men line in (kleur groen) van men moederbord in de line in van men tv kaart, maar dan bedacht ik weer van, ik kan nu men headset niet meer inpluggen, dus stopte ik mijn headset vooraan erin (2 gaatjes eentje voor mic en eentje voor sound) toen ik die er dus in stak viel men pc volledig uit en krijg ik dus niet meer aan ;(

Wat ik dus gedaan heb ...
Alles gedisconnect op men moederbord tot op men coolers van men cpu, maar helaas niks ;(
Ook heb ik nog een voeding geprobeerd van men andere computer, maar helaas ook geen succes.

Misschien hebben jullie nog tips ?
Het is echt heel belangrijk voor mij

Thanks ;)

• J_V_D_L
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

J_V_D_L

Mag ook zonder lage streepjes.

Oh dat klinkt echt raar. Groen is de line-out van je mobo. Heb je je frontpanel wel goed ingeplugd?

Verwijderd

Topicstarter
J_V_D_L schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:09:
Oh dat klinkt echt raar. Groen is de line-out van je mobo. Heb je je frontpanel wel goed ingeplugd?
Over die frontpannel ingeplugt, dat weet ik niet ;( ik heb gedaan wat er op het blad stond voor aan te sluiten maar of het goed was dat weet ik niet ;(

Verwijderd

Gotta love Hauppage.

Je hebt alle hardware er ook al uit gehaald? Alle connectors los getrokken tot daartoe, maar de kaarten, geheugen etc er ook al uit? Zo ja --> RMA, zo nee --> Hauppage er zeker uit halen, en alles wat nog op de PCI sloten zit (en daarna PCI-E en geheugen enzo, maar dat gaat 95% kans niets uit maken).

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, ik heb alles los gemaakt tot op de coolers maar niks werkt ;( ik zou miss een kortsluiting kunnen gemaakt hebben maar ik snap niet waarom een high end moederbord daar geen beveiliging tegen heeft ? hij zou toch op zen minst een connector doorbranden die de spanning op het moederbord weghaald en vervolgens gwn een nieuwe erin stoppen maar ik vind nerges een connector dat door gebrand is, en ook niet waar ze zich beginden, laat staan hoe ik weet hoe ik zo iets herken wat dat moederbord zit vol met connectors, batterijen, draden etc ;(

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
heb je die front aansluitingen eerder wel met succes kunnen gebruiken?

Petrolhead en draadjesnerd

Verwijderd

Topicstarter
eerlijk gezegt heb ik hem nooit gebruikt dus dat weet ik niet ;( maar het lampje op mijn moederbord van stroom blijft branden dus ik weet niet wat het is ;(
Pagina: 1