[iPhone] Backup of op andere manier contacten recoveren?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 05:42

waztone

de enige echte

Topicstarter
Beste tweakers,

dit weekend is m'n iPhone 3Gs gekletterd en zit er een grote barst in m'n glas.
Ik heb al contact gehad met iphoneservice.nl en die kunnen het waarschijnlijk wel fixen, maar ik dacht, toch maar even een andere telefoon gebruiken.
Dus ik eerst nog even synchroniseren via iTunes, ging allemaal goed.
Daarna m'n oude HTC Touch (die al helemaal leeg was) aangesloten, gesynchroniseerd en wat blijkt?
Ik heb maar een paar adressen in m'n telefoon staan! Ik m'n iPhone nagekeken, daar staat alles nog goed. Nou, dan die maar weer aansluiten om m'n outlook weer in orde te krijgen. Niet gelukt! Hij heeft nu alle gegevens van m'n iPhone overschreven met de bestanden die momenteel in m'n outlook staan! Dus nu staat er ook niets meer op m'n iPhone.
Dit betekent dus dat m'n pst bestand is aangepast, en daar is geen recente backup van. Is er een mogelijkheid om m'n oude pst bestand terug te halen?
Ik heb al wel wat programmaatjes gevonden, maar die kunnen alleen verwijderde bestanden terughalen, geen gewijzigde bestanden.
Alle hulp is welkom.

All is fair in God of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:03
Als het goed is vraagt iTunes als je meer dan een bepaald aantal contacten wil wijzigen of je het écht wil.

Maar je synchroniseert dus via iTunes je iPhone contacten uit/in Outlook, om dan daarna met je HTC direct via outlook alleen je contacten syncen?

• waztone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 05:42

waztone

de enige echte

Topicstarter
inderdaad,
maar ik draai windows 7 op m'n laptop en daarmee kon ik een eerdere versie van m'n pst herstellen.
Probleem is weer opgelost.
Ben wel een paar telefoonnummers uit contacten en afbeeldingen van contacten kwijt, maar het meeste is weer hersteld.

All is fair in God of War