Hoi,
Ik heb een project in VS2008 (wat daar probleemloos werkt) maar wat ik wil overzetten naar een webserver (om de voortgang aan iemand te laten zien).
De webserver draait Server 2008 (x64) en uiteraard IIS7
Maar ik krijg de volgende melding na het overzetten van het project:

Moet zeggen dat dat het eerste project is wat ik met SQL Server 2008 doe. Kan het daar iets mee te maken hebben? Zowel de webserver als de TS waar ik mee werk maken verbinding met dezelfde SQL Server en kunnen dus ook gewoon dezelfde connectionstring gebruiken.
Hij klaagt overigens over deze code, maar volgens mij is er weinig mis mee..
(SQL staat in een apart codevenster omdat de kleuren in de war geschopt worden als ik er een paar enters tussen gooi omwille van de lay-out
Iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken? Ik vermoed toch dat het iets te maken heeft met de webserver..omdat het in VS2008 gewoon prima werkt?
Ik heb een project in VS2008 (wat daar probleemloos werkt) maar wat ik wil overzetten naar een webserver (om de voortgang aan iemand te laten zien).
De webserver draait Server 2008 (x64) en uiteraard IIS7
Moet zeggen dat dat het eerste project is wat ik met SQL Server 2008 doe. Kan het daar iets mee te maken hebben? Zowel de webserver als de TS waar ik mee werk maken verbinding met dezelfde SQL Server en kunnen dus ook gewoon dezelfde connectionstring gebruiken.
Hij klaagt overigens over deze code, maar volgens mij is er weinig mis mee..
code:
1
2
3
4
| "SELECT Sessions.UserID, Username FROM Sessions INNER JOIN WebUsers ON Sessions.UserID = WebUsers.UserID WHERE SessionID='" + SessionID + "'"; |
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| public User checkSession(string SessionID) { string SQL = <zie boven>; SQL SQLObj = new SQL(); SqlDataReader Reader = SQLObj.runSelectQuery(SQL); User UserObj; while (Reader.Read()) { UserObj = new User(int.Parse(Reader[0].ToString()), Reader[1].ToString()); return UserObj; } Reader.Close(); return null; } |
(SQL staat in een apart codevenster omdat de kleuren in de war geschopt worden als ik er een paar enters tussen gooi omwille van de lay-out
Iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken? Ik vermoed toch dat het iets te maken heeft met de webserver..omdat het in VS2008 gewoon prima werkt?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc