Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft Office niet legitiem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.821 views

• Araucaria
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09-2009
Hoi,

Sinds enige tijd krijg ik binnen office de volgende mededeling op mijn scherm alvorens verder te kunnen:
Dit exemplaar van Microsoft Office is niet legitiem. Over 3 dagen (staat er dus nu) worden Office toepassingen aangemerkt als niet-legitiem. Met een legitiem exemplaar van Office bent u beschermd tegen problemen die mogelijk voorkomen in niet-legitieme exemplaren. Klik op "meer informatie" om te zien wat de beste manier is om legitieme Microsoft Office op het web te verkrijgen".
Wat moet ik eraan doen om deze mededelingen weg te krijgen en weer als vanouds gebruik te kunnen maken van mijn Office programma's?

Als ik op "meer informatie" klik kom ik waarschijnlijk uit op een Microsoft site alwaar ik tegen betaling het probleem kan oplossen.
Uiteraard doe ik het liever anders.
Ik weet uit het verleden dat daar weleens mogelijkheden voor waren.
Ik hoop dat iemand hier mij verder kan helpen.

Please niet al te ingewikkeld. Ik weet wel wat van computeren, maar niet teveel. }:O

Alvast bedankt.

gr. Araucaria

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Araucaria schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:58:
Hoi,

Sinds enige tijd krijg ik binnen office de volgende mededeling op mijn scherm alvorens verder te kunnen:
Dit exemplaar van Microsoft Office is niet legitiem. Over 3 dagen (staat er dus nu) worden Office toepassingen aangemerkt als niet-legitiem. Met een legitiem exemplaar van Office bent u beschermd tegen problemen die mogelijk voorkomen in niet-legitieme exemplaren. Klik op "meer informatie" om te zien wat de beste manier is om legitieme Microsoft Office op het web te verkrijgen".
Wat moet ik eraan doen om deze mededelingen weg te krijgen en weer als vanouds gebruik te kunnen maken van mijn Office programma's?
Een licentie kopen? ;)
Kijk hier of hier eens :)
Deze zijn beiden gratis.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Bel Microsoft op, zeg je dat netjes voor Office hebt betaald en vraag of ze kunnen uitleggen wat je eraan kunt doen :) Mits je er natuurlijk ook echt netjes voor betaald hebt.

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Araucaria schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:58:
Zorgen dat je een legale licentie van Office krijgt. Dat gaat niet gratis.
Als ik op "meer informatie" klik kom ik waarschijnlijk uit op een Microsoft site alwaar ik tegen betaling het probleem kan oplossen.
Ik weet uit het verleden dat daar weleens mogelijkheden voor waren.
Daar zul je hier niet mee geholpen worden, zie ook de FAQ. Als je student bent, ga dan eens bij Surfspot kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is natuurlijk en beetje onzinnig om het hier te vragen als je de oplossing al lang kent: kopen.

Met cracks gaan we je verder natuurlijk niet helpen, Tweakers.net is er niet voor dat soort zaken zoals je zult hebben gelezen toen je je registreerde. Dit topic ga ik dus sluiten..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.