Facts:
In mijn geval betreffen het dus meerdere winkels die rond die prijs zaten, en daarom was het voor mij aannemelijk dat het om een (PR)stunt ging.
Hoeveel kans heb ik, gezien ik kan aantonen dat derde ook voor die prijs aanboden.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoef mijn gelijk niet te halen.
Edit:
De bedrijven die de videokaart aanboden zijn allemaal verschillende bedrijven en achter de schermen niet één bedrijf (geen Holding etc.),
Het bedrijf waar ik gekocht had, heeft vandaag de prijs weer verhoogd, de andere gisteren of vannacht.
- Van het weekend bij een webwinkel een videokaart gekocht die 17,5 % van de normale aannemlijke waarde bij niet prijsvechters kostte;
- De winkel waar ik de videokaart kocht, was niet de goedkoopste, dit was een andere webwinkel;
- Het artikel was op voorraad bij meerdere webshops voor deze lage prijzen;
- Er waren dus meer webwinkels die deze videokaart verkochten voor prijzen varierend van 15% t/m 20% van de normale aannemlijke waarde bij niet prijsvechters. Ik heb gekozen voor een betrouwbare shop, gezien ik dacht dat dit echt een (PR)stunt was;
- Ik heb screenshots van de pricewatch, van de winkels waar het artikel verkocht werd (doe ik toevallig altijd, als ik wat bestel, ook van me order verzending);
- Het artikel is inmiddels geweigerd te leveren, en ik kan kiezen voor een vervangend product of order annulering.
In mijn geval betreffen het dus meerdere winkels die rond die prijs zaten, en daarom was het voor mij aannemelijk dat het om een (PR)stunt ging.
Hoeveel kans heb ik, gezien ik kan aantonen dat derde ook voor die prijs aanboden.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoef mijn gelijk niet te halen.
Edit:
De bedrijven die de videokaart aanboden zijn allemaal verschillende bedrijven en achter de schermen niet één bedrijf (geen Holding etc.),
Het bedrijf waar ik gekocht had, heeft vandaag de prijs weer verhoogd, de andere gisteren of vannacht.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 29-09-2009 07:19 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.